IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 34 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 18:22

Oja, dat zou stoer zijn! Want Aleera is altijd zó jaloers geweest op Myou xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 18:25

Haha ik lief Aleera <33
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 18:52

Dat heb ik gemist xD Wist alleen dat Aleera en Avareth een soort van lovers waren ofzo, wil idd ook iets van en jaloezie en afscheidsthema er in verwerken ^^
Norique

Norique

Profile
Number of posts : 231

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:06

Iemand topic? ^u^
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:08

NK schreef:
Dat heb ik gemist xD Wist alleen dat Aleera en Avareth een soort van lovers waren ofzo, wil idd ook iets van en jaloezie en afscheidsthema er in verwerken ^^

Aleera was de eerste merrie die haar zinnen op Avareth had gezet, en totaal beduusd en verward van het vluchten van zijn thuisland had hij zich daar aan over gegeven. Simpelweg om een dekmantel te hebben, en zich misshien geliefd te voelen. Volgens mij heeft hij in het begin ook een andere naam gebruikt. Het was een vrij agressieve relatie vanaf Avareth zijn kant, hun eerste veulen was ook niet zo liefdevol verwekt. Ze hadden een behoorlijk sterke haat/liefde relatie, en ondanks dat hij zeker wel van haar had gehouden (onbewust hoogst waarschijnlijk) op een gegeven moment nam de haat de overhand en is hij vertrokken.

Dat is een beetje hun verhaal, en daarna is ze volgens mij gaan aan pappen met zijn broer en dat kon hij niet hebben en uit frustratie en woede heeft hij haar toen verleid tot een tweede veulen, om duidelijk zijn territorium af te bakenen richting zijn broer, al wilde hij absoluut niks weten van Aleera.

Best wel ernstig eigenlijk, Av was een behoorlijke chagrijn, heb zin om hem te spelen, alleen hij is zo uitgespeeld..
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:08

Ik wil wel Rebecca x3
Kies maar met welk van mn chars je wil ;D

Als je Aeron wilt heb ik er nog wel een mee open staan ;D
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:14

Er zijn eigenlijk maar twee merrie's waar Av echt van heeft gehouden; lloyd en myou. Maar bij Lloyd heeft hij het nooit verteld of zich er aan over gegeven, dat heeft hij zijn hele leven verzwegen tot de gevoelens verdwenen.
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:26

Helllow peeeps <3333

@Amber, sorry van dat. Topic met Aleera, Astra en Av ( Allemaal a-tjes xD) was me even ontgaan. Negeer het maar gewoon
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:28

Aah, zoo, I get it =D Maar Av was ook best wel agressief, volgens mij is dat pas veranderd na Myou ofzo xD
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:29

Ja hij was een beetje gek in zijn hoofd, en de knoppen sloegen snel door x"D
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:36

Even eten en dan aspirine nemen en even rustig kijken of ik nog wat moet posten :3
-sleept been met zich mee-
I hate it Dx
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:40

ik moet alweer op 5 topics antwoorden..
Norique

Norique

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:41

Mimi schreef:
Ik wil wel Rebecca x3

Ahahaha. Aeron tegenover een schuchter klein merrietje. Teehee. Geniaal. xD
Ik zal zo gaan beginnen met posten, al kan het wat later worden aangezien mijn vader jarig is. =)
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:41

Je mag ALTIJD antwoorden met taddy hea' (A)
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:44

Bij Raven en bij Raven en bij Raven ... en bij Raven dus (A) jajajaja

Ik wil Myou eigenlijk een mooi einde geven, omdat ze voor mij gewoon echt uitgespeeld is, maar ben bang dat als ik d'r dood laat gaan, dat ik spijt krijg (en ik doe niet aan herstellen xD heb van Fable soms ook spijt, nog steeds, maar dood is dood)
Norique

Norique

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:44

NK schreef:

Ik wil Myou eigenlijk een mooi einde geven, omdat ze voor mij gewoon echt uitgespeeld is, maar ben bang dat als ik d'r dood laat gaan, dat ik spijt krijg (en ik doe niet aan herstellen xD heb van Fable soms ook spijt, nog steeds, maar dood is dood)
Laat haar weglopen, dan kan ze altijd nog terug komen. =3
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:46

Raven krijgt sowieso een postje <333

ik zit er ook over na te denken met Avareth.. maar denk dat ik liever gewoon stop met hem spelen dan hem echt dood laten gaan.. Misschien word hij kluizenaar in de bergen als Myou overlijd, en dan word dat zijn einde. Maar ik weet het niet.. het is gewoon helemaal leeg, zijn verleden is uitgespeeld, liefde heeft hij, nakomelingen genoeg, vrienden wilt hij toch niet.. dus wat ik er verder mee moet weet ik ook niet. Kan het alleen echt niet over mijn hart halen hem dood te laten gaan..
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:47

Norique schreef:
NK schreef:

Laat haar weglopen, dan kan ze altijd nog terug komen. =3

NEEEE Myou mag niet weg lopen van Avje D:
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:52

Met Avje dan, de bergen in <3
Pip
Editor
Pip

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 19:53

Ali.. --"
Heb jij in mijn characterlijstje(onder me ava dus) de rangen veranderd? Ik herinner me nl niet dat ik Amor had veranderd van rang 1 naar rang 2 xD En treasure naar Gamma :')

Omg.. Ik leid aan geheugeverlies :')
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 20:02

uhh.. ik zou het niet weten, zou best kunnen al ben ik het dan weer vergeten

@ NK, jaa en dan gaat Myou Avareth's manen versieren met bloemetjes en gaan ze uren aan de zijkant van een meer liggen onder een grote boom om te kijken naar de zonsondergang en elkaar lekker kroelen, hihi :3
Guest
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 20:05

Awww jaaaaa <3 that's so cute
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 20:10

jaa, ga ik nog eens manipuleren (:
nu eerst antwoorden bij raven
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 20:22

Norique schreef:
Mimi schreef:
Ik wil wel Rebecca x3

Ahahaha. Aeron tegenover een schuchter klein merrietje. Teehee. Geniaal. xD
Ik zal zo gaan beginnen met posten, al kan het wat later worden aangezien mijn vader jarig is. =)

Tihihi x3
Aeron is niet zo groot hoor x'3
(1:58 maar dat kleine ding)
Maar wel zo gek als een deur x'D
Gast
Gast

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Emptydi 3 jul 2012 - 20:23

ik ga alleen nog mijn topics met Libertad doen.. ben nogal moe en voel me niet lekker..
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 34 Empty

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 34 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 34 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX