IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Valora ღ if you know me ... You wish ......

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Valora ღ if you know me ... You wish ...... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Valora ღ if you know me ... You wish ...... Valora ღ if you know me ... You wish ...... Emptydi 11 sep 2012 - 19:30


Valora
Rank I

Daar stond ze dan, een rustige geest met teveel energie, ze moes het dan wel kwijt maar aan de ene kant wilde ze graag weer eens iemand ontmoeten. De hengst Morax Leidertje van de eerste rang was niet echt succesvol geweest. Dus tijd voor wat nieuws.... Haar lichaam zette ze langzaam in beweging terwijl de zomerse wind soms een zachte stoot gaf en haar lange bruine woezelige manen mee nam. Haar licht blauwe ogen die niet enkel van haar vacht afsteken maarook nog eens van de oranje achtige avond lucht waren als onschuldig bekend. En dat was ze ook, zo onschuldig als een eenjarige veulen .

Daar in de verte verschuild in de hoge grasprieten die tot zijn borst kwam. Overduidelijk een hengst en totaal haar doel. Haar ogen maakte ze wat kleiner en haar stappen worden kleiner tot ze weer in stap overgaat schud ze haar elegante lichaam.. een zachte onzekere hinnik verlaat haar keel en met haar kleine amandelvormige ogen kijkt ze naar de gestalte. Op en zekere afstand blijft ze staan en laat haar hoofd wat zakken en kijkt dan naar boven om een blik van de hengst op te vangen. “stoor ik je ?”vraagt ze met een zo mogelijke overtuigende onzekere stem ..

even inkomen met mn nieuwer char (A)

Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Valora ღ if you know me ... You wish ...... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Valora ღ if you know me ... You wish ...... Valora ღ if you know me ... You wish ...... Emptyza 29 sep 2012 - 20:44

Rustig wandelde Tarquando langs een veldje. Het gras stond erg hoog, wel tot zijn borst. In de verte zag hij een haas vanuit de bosjes het hoge gras inspringen en een paar seconden daarnaar sprong er een vos achterna het hoge gras in. Velen zouden het sneu vinden als de vos het haas zou pakken, tuurlijk was dat ook wel zo voor de haas maar anders zou de vos ook geen eten krijgen. Als de dieren niet op elkaar jaagden zou alles uit de hand lopen. De natuur had niet voor niets roofdieren op de wereld gezet. Zo hoorde het leven nu eenmaal. Maar de schimmen waren anders, die waren niet door moeder natuur gemaakt, het waren schepsels van de duivel. De schimmen moordden paarden voor niets, waarschijnlijk alleen omdat ze het leuk vinden, tenminste zo dacht hij over ze. Hij had alleen nog maar verhalen gehoord over die schimmen maar of ze ook echt bestonden? Dat wist hij niet. Bij elke stap die Tarquando zette hoorde je een zachte plof. Zijn krachtige benen zette ook stevige stappen op de grond. Hij hief zijn hoofd nu omhoog en spitste zijn oren. Een prachtige kreeg echode door de lucht, een kreet van een buizerd. Hij keek omhoog naar de lucht en daar zweefde een prachtige buizerd. Tarquando draaide zijn lichaam nu en stapte het hoge gras in. Hij bleef omhoog kijken. Nu hoorde hij een ander geluid en deze was van zijn soort, een paard. Het klonk een beetje onzeker. Tarquando's blik hing nu niet meer op de buizerd maar keek in het rond zoekend naar die merrie, het klonk tenminste als een merrie. Eindelijk vond hij de merrie met zijn ogen. Ze had haar hoofd laag en keek hem aan. Ze leek erg onzeker. Tarquando keek haar met een warme vriendelijke blik aan, ze had zeker geen reden om bang te zijn, Tarquando zou haar niet kwaad doen. “stoor ik je ?”Vroeg ze hem. "Nee hoor, je stoort me niet."Zei hij en schudde zijn hoofd zachtjes. Ze had een donkere voskleurige vacht met een mooie witte bles. Tarquando toverde een glimlach op zijn gezicht. "Mijn naam is Tarquando, en de jouwe?"Sprak hij naar haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Valora ღ if you know me ... You wish ...... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Valora ღ if you know me ... You wish ...... Valora ღ if you know me ... You wish ...... Emptyma 1 okt 2012 - 19:13


Valora
Rank I

Ze luisterd naar zijn stem en drukt een kleine glimlach rond haar lippen . "valora ... "zegt ze dan alsnog met haar zachte fluwelen stem terwijl ze even met haar oogleden knippert. Ze kijkt even rond en slaat haar ogen tot de grond alsof ze zich schaamde .. Dan zoekt ze langzaam weer oogcontact met de donkere hengst en haakt haar zacht blauwe ogen in de zijne vast. Ik ... "stamelde ze wat stom voor zich uit. "Weet je waar hier ergens wat drinkbaars is ?" ze kee even rond en kon het verdorde verbrande gebied goed overzien maar water .. nee nergens te zien en ook niet geroken ... de rook geur was te sterk om eroverheen te komen ...


Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Valora ღ if you know me ... You wish ...... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Valora ღ if you know me ... You wish ...... Valora ღ if you know me ... You wish ...... Emptydi 2 okt 2012 - 22:15

"Valora ... "zei ze als antwoord op zijn vraag, ze had een prachtige zuivere stem, een genot om naar te luisteren. Hij glimlachte vriendelijke naar haar. "Valora... Prachtige naam."Sprak hij met zijn warme stem. Ze keek rond en daarnaar keek ze naar de grond in schaamte. Hij liet zijn hoofd ook een beetje zakken naar een gelijke hoogte en probeerde oogcontact te maken met haar. Ze had helemaal niets om zich voor te schamen, tenminste hij zag die reden niet waarom ze zich dan schaamde. Ze keek hem nu ook weer in de ogen aan. Hij glimlachte weer vriendelijk naar haar en keek in haar heldere blauwe ogen met zijn donkere bruine ogen. Langzaam deed hij nu zijn hoofd weer omhoog in de hoop dat zij haar hoofd op omhoog zou gaan doen. "Ik ... "Zei ze toen en hij keek haar geduldig aan tot ze de rest van haar zin uit zou spreken. "Weet je waar hier ergens wat drinkbaars is ?"Vroeg ze toen waarnaar ze weer over rond keek. "Ja, ik weet wel ergens een water bron te vinden. Loop je mee?"Vroeg hij haar en draaide zijn lichaam. Voordat hij een stap zette keek hij achterom om er zeker van te zijn dat ze volgde. Hij glimlachte vriendelijk en wachtte op haar om mee te lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Valora ღ if you know me ... You wish ...... Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Valora ღ if you know me ... You wish ...... Valora ღ if you know me ... You wish ...... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Valora ღ if you know me ... You wish ......

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Valora
» Valora ღ Enter your Dream ...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Valora ღ if you know me ... You wish ...... A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX