IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Wedstrijd: The Guardian

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 19:12

UITLEG
Iedereen zal waarschijnlijk wel het mystrieuse bord gezien hebben onder Orlais ... daar hangt een wedstrijd aan met een tal van leuke prijzen. Jullie zullen waarschijnlijk heel erg nieuwsgierig zijn, en we zullen jullie snel uit jullie lijden verlossen. We organiseren namelijk een evenement waar iedereen aan mee kan deelnemen. Je hoeft niet goed te zijn in manipuleren, of tekenen want echt alles is mogelijk! Tekenen, manipuleren, boetseren, schrijven, filmpje maken ... echt alles is toegestaan.

Blue Moon Horses heeft zijn dipje recent gehad. Er zijn heel wat leden vertrokken en we vechten nog steeds om de overgebleven leden te houden. Het leek me dus een fantastisch idee om een wedstrijd te organiseren en zo de actiefheid weer wat naar boven te trekken want wij willen heel graag BMH in zijn actiefste vorm zien.

Wat houdt de wedstrijd in? Wel, zoals je kunt zien is er onder Orlais een subboard dat heel geheimzinnig staat te lonken. Dat subboard leidt naar een heel geheimzinnig eiland dat nog door niemand ontdekt is. Maar het eiland wordt bewaakt door een guardian en daar gaan jullie te werk met je fantasie. De guardian is een groot monster/dier dat rond het eiland zwemt. Hij is niet agressief en zal ook niet worden gespeeld maar hij is er wel. Hij houdt er de wacht. Aan jullie om creatief dat monster in beeld te brengen! Alles mag, niets hoeft. Het enige is dat het dier in water leeft, hij mag gigantisch zijn en moet een soort beschermende uitstraling hebben want hij zorgt daadwerkelijk wel voor waardevolle dingen op het eiland ... blijft een geheim tot na de wedstrijd.
    REGELS
    • Iedereen heeft slecht maar 1 kans tot het maken van een guardian.

    • Iedereen mag mee doen, ook het beheer.


PRIJZEN
Ja, daar praten we dan wel de hele tijd over, maar wat zijn die prijzen nou precies? En hoe kun je er nou kans op maken? We hebben al een behoorlijke waslijst aan leuke prijzen, en deze lijst zal alleen maar meer groeien. Er zijn twee lijsten aan prijzen, één daarvan is met manipulatie's door de mensen die hun artwerk aanbieden. De tweede lijst is met allerlei leuke hebbedingetjes waar je paarden hier op Bmh iets aan hebben. Zoals in de regels al staat uitgelegd maak je al heel snel kans op een leuke prijs!

    EERSTE
    De winnaar, het persoon die de mooieste guardian creëerde heeft
    natuurlijk de meeste kans op de leukste prijs. Als je eerste word mag je twee
    artiesten uit de artiesten lijst kiezen, en deze zullen een plaatje voor je maken.
    Ook mag je drie dingen uit de Blue Moon Horses lijst kiezen en aan een paard
    naar keuze geven! Maar het allerbelangrijkste is dat één van je chars ook het eiland mag gaan ontdekken!!

    TWEEDE
    Als je tweede word mag je één artiest uit de artiesten lijst kiezen, en deze zal een
    plaatje voor je maken. Ook mag je twee dingen uit de Blue Moon Horses lijst kiezen en
    aan een paard naar keuze geven!

    DERDE
    Als je derde word mag je één artiest uit de artiesten lijst kiezen, en deze zal een
    plaatje voor je maken. Ook mag je één ding uit de Blue Moon Horses lijst kiezen en
    aan een paard naar keuze geven!

DE PRIJZEN LIJSTEN
Hier komen alle artiesten te staan die zo ontzettend lief zijn geweest een afbeelding te doneren aan deze wedstrijd van Blue Moon Horses! Ook komt hier de lijst met Blue Moon Horses artikelen. Neem geregeld een kijkje want met de tijd zullen er meerdere prijzen komen. Als je eerste word mag je dus als eerste kiezen tussen de prijzen, word je tweede dan mag je daarna, enzovoort.

    ARTIESTENLIJST

      [Alleen beheerders zien deze link]


    ARTIKELLIJST
    Voor alleen de eerste, tweede en derde plek
    • Vleugels/hoorn/mythische en fantasierijke dingen
    • Eventueel giften, bijv. healing, shape shifting, transparant, door dingen heen kunnen lopen

    Verder
    • Eén rang hoger
    • Tweelingveulens
    • Aparte vachtkleuren
    • Schimmenveulen
    • Onaantastbaar voor schimmen
    • De mogelijkheid om jouw geliefde in je eigen rang te krijgen
    • Mogelijkheid tot hengstigheid buiten zomer/lente
    • Je paard terug halen uit de dood
    • Zonder moeite schim worden

AANMELDEN
Als je wilt mee doen dan moet je je even in dit topic aan melden. Niet meer en niet minder, laat ook even weten in welke richting je zult werken. (schrijven, manipuleren, filmpje, ...)



    DEADLINE ...
    30 januari


Laatst aangepast door Jennifer op di 22 jan 2013 - 12:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 19:48

Ik Nienke, en ik ga schrijven Smile Ik heb echt zoveel goede ideetjes ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 20:05

Ik doe mee!
Dimphy, schrijven waarschijnlijk.

- heeft het dier een naam, of zijn we daar ook vrij in?
geen ras naam, maar gewoon een eigen naam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 20:08

Ik doe ook mee, maar ik zal pas tijdens de kerstvakantie kunnen inleveren wegens examens, ik ga een poging doen tot een manip te maken of een tekening, ik ben er nog niet uit hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 20:26

ik doe mee (:
tekenen wss x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 22:12

ik zit al over de duizend woorden, maar ik weet nog niet of dit het definitieve verhaal wordt, omdat er wat dingetjes in zitten die het beheer misschien niet goed vindt. (ivm. dat ik de Emperor er in verwerk..)
ik vind dit leuheuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 22:43

Haha ik heb mijn verhaal al af xD moet ik het dan naar Jennifer sturen of gewoon hier plaatsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyza 17 nov 2012 - 22:59

Jullie zijn helemaal vrij in naam, ras en uiterlijk! Laat je creativiteit zijn gang gaan.

Werken mag je naar mij zenden, zullen hoogstwaarschijnlijk mooi in een post komen te staan!
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyzo 18 nov 2012 - 6:16

Ik maak (als ik tijd over heb) misschien een da van hem =D
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyzo 18 nov 2012 - 19:11

Ik hoop dat ik tijd ga hebben om hem te maken ...
Ik ga een verhaal schrijven met wrs in description een verhaaltje ..
Terug naar boven Ga naar beneden
BrokenSoul

BrokenSoul

Profile
Number of posts : 52
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyma 19 nov 2012 - 16:44

Oeh, wat een origineel idee! Ik ga ook iets proberen te maken als dat mag. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyma 19 nov 2012 - 18:36

Ik denk dat we de wedstrijd zeker zullen laten lopen tot de kerstperiode!
Zo heeft iedereen genoeg tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptydi 4 dec 2012 - 19:08

Ale mensjes!!!

Heb nog maar twee aanmeldingen binnen gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyzo 16 dec 2012 - 21:39

Oee ik wil ook meedoen!! Dan maak ik een tekening/digital art

Ik wil ook wel een manip doneren aan een winnaar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyma 17 dec 2012 - 6:45

Voor in het geval dat ik mezelf nog niet had aangemeld:
Ik Evelien (AbleToDream)
Maak een manip of tekening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyvr 21 dec 2012 - 13:22

is er al iets meer bekend voor een deadline?
ik ben zo benieuwd wat iedereen gemaakt heeft. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyvr 21 dec 2012 - 13:55

Ik denk dat ik de deadline zet op eind januari aangezien er nog echt niet
veel werkjes en manips zijn. Hopelijk krijg ik snel nog wat guardians in
men brievenbus ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyma 31 dec 2012 - 16:31

Ik ben bezig ! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptyma 31 dec 2012 - 17:46

Ik ga ook nog iets maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptydi 8 jan 2013 - 19:38

Mwaa ben druk bezig cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptydi 8 jan 2013 - 19:42

Ik ben ook nog druk bezig! x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptydi 8 jan 2013 - 19:47

Als jullie klaar zijn stopt het, liefst voor eind deze maand. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyali

Kyali

Profile
Number of posts : 628
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptydi 8 jan 2013 - 20:52

Oke dan zorg ik dat ik het deze maand klaar is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soepsas

Soepsas

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptydi 15 jan 2013 - 21:50

Ik (Aka Soepsas) doet mee ^.^ Als het nog mag :3 En ik ga tekenen... (Digital :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan

Daan

Profile
Number of posts : 190
Status : Active
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Emptywo 16 jan 2013 - 20:32

Als je een verhaal schrijft, moet het dier dan beschreven zijn? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Wedstrijd: The Guardian Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wedstrijd: The Guardian Wedstrijd: The Guardian Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Wedstrijd: The Guardian

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Uitslag The Guardian - Wedstrijd
» Uitslag Wedstrijd
» The Guardian of Mystical Isle.
» I seek a never ending story (GUARDIAN/JENN)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Wedstrijd: The Guardian A2tpGgU :: » Archive :: Old announcements-
» CHATBOX