|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dayent
Profile Number of posts : 234 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 16:56 | |
| - Booooo schreef:
- als iemand kaders nodig heeft.. ik maak ze wel xD
Misschien iets voor Xena? |
|
| |
Bo
Profile Number of posts : 2551 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 16:56 | |
| - Dayent schreef:
- Booooo schreef:
Misschien iets voor Xena? heb je een plaatje? ik ben niet super hoor |
|
| |
Dayent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 16:58 | |
| - Booooo schreef:
- Dayent schreef:
- Booooo schreef:
Misschien iets voor Xena? heb je een plaatje? ik ben niet super hoor klikEn geeft niet, ik vind ze juist wel mooi xD |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 16:58 | |
| oh dankje, maar bedank pip dan ook maar XD
EDIT: Verdomd lastig plaatje heb je daar, eehm, wil je scrollkader? of zoek maar wat uit wat je wilt
|
|
| |
Eve
Profile Number of posts : 1903 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:00 | |
| |
|
| |
Dayent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:02 | |
| Het is een lastig plaatje, daar geef ik je gelijk in. En het maakt me niet erg veel uit, doe maar wat het mooist is. En bedankt pip. xD |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:02 | |
| ik weet al wat.. hmm 2 keuzes heb ik
|
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:05 | |
| wil je anders meekijken hoe ik em maak?
|
|
| |
Dayent
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:06 | |
| - Booooo schreef:
- wil je anders meekijken hoe ik em maak?
ja leuk. ^^ |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:07 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:20 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:21 | |
| |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 17:48 | |
| Kadertje af, wie nog meer? - Spoiler:
| When life looks like a dream, always keep you eys open for hell. De laatste blauwe maan waren bijzonder rustig verlopen. Geen doden, weinig gewonden. De schimmen hielden zich rustig in de bossen. Zelfs Avanti had er niet teveel werk van gemaakt. Maar in plaats van opgeluchtheid hing er angst in mijn lichaam. Wie weet wat ze van plan waren. Misschien allemaal een groot val. De achterdochtige gedachtes bleven keer op keer in mijn hoofd spoken. Met blauwe maan durfde ik geen oog dicht te doen. Bang dat ze hun uitgedachte plan zouden uitvoeren. Geërgerd bekeek ik mezelf in de weerspiegeling van het spiegelgladde meer naast me. Ik bracht mijn lichaam elegant voort, als een echte arabier. Ik kon mezelf wel voor me kop slaan. Ik moest stoppen met mokken en gewoon blij zijn dat het rustig is gebleven. We zien de volgende blauwe maan wel weer. Al leek de toespraak niet echt te werken, toch probeerde ik alle pessimistische gedachtes te vergeten.
In een vlotte soepele draf bracht ik mijn lichaam voort in de richting van het strand. Ik voelde het zand onder mijn hoeven muller worden. Ze geur van de zoute zee drong in mijn neusvleugels. Enthousiast rende ik het strand op. Wat was het heerlijk hier, hoe lang was het geleden dat ik hier was om te genieten? Te lang in ieder geval. Ik nam mijn tempo terug tot een rustige stap. Langzaam liep ik naar de zee toe. In ruime passen liep ik tot de branding. De golven die tegen mijn benen op klotsten zorgde voor een wild watergevecht. Spetters op mijn vacht glinsterde in de felle zon.
Het strand... De wind die je gedachtes meevoert, die je zorgeloos makt. De eindeloze horizon die je rust geeft, je laat denken dat alles goed is. Het koele water dat je pijn verdoofd. Dit was de plek, de plek waar ik kwam. Het werkte als een drug.
Verzonken in mijn gedachtes staarde ik naar de eindeloze horizon, mijn gedachtes afgesloten. Ik liet me voor een moment van de wereld af glijden. Even gaan angst dat op dit moment een paard werd afgeslacht. Even geen angst voor wat de schimmen nu uitspookte. De wind nam zowel mijn gedachtes als de angst mee, voor een moment.
| - Code:
-
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 background=http://oi50.tinypic.com/11jug5t.jpg width=485 height=383][tr][td width=357][/td][td valign=top]<div style='padding-right: 20px; margin-top: 175px; margin-right: 0px; margin-bottom: 27px; width: 441px; height: 178px; overflow: auto; text-align: justify;'> <div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 1px 2px #242323; color: #3368bd; font-family: Trajan pro; font-size: 45px; line-height: 60%; padding-right: 4px'>[center]x e n a[/center]</div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #5484d2; font-family: Trajan pro; font-size: 11px; line-height: 60%; padding-right: 4px'></div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #5484d2; font-family: Trajan pro; font-size: 12px; line-height: 70%; padding-right: 4px'>[center]When life looks like a dream, [size=11] [b][/b]always keep you eys open for hell.[/size][/center]</div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #84a1cf; font-family: minion pro; font-size: 14px; line-height: 90%; padding-right: 4px'> Tekst </div> </div>[/td][/tr][/table]
|
|
| |
Jennifer Administrator
Profile Number of posts : 4988 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 18:19 | |
| Ikke maar kheb geen manip ofzo. Tis voor Leventian tijdens zijn veulentijd. Simpel, hoeft niet ingewikkeld te zijn. |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 18:21 | |
| |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 18:23 | |
| En nu haat ik mezelf weer voor Aeron terugbrengen die iig tegenvalt en niet schimveulen NirxAvant xD fuu me xD |
|
| |
Bo
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 18:38 | |
| Okee Jenn.. Heb je plaatje? Of moek snel ff wa maken? Ik ga zo om kwart voor 8 lessen dus doe et vanaaf okee? En dan miss zie ik weer stukje van pak rammel die men lievelingetje krijgt xD Anders had ik in deze post niet kunnen reageren omdat anders Avanti het wel uit hem zo krijgen met ilusies waardoor hij achter gevoelens komt #WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HELP MEEE
Oja en hijs egt pisnijdig op Achilles |
|
| |
Soepsas
Profile Number of posts : 429 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:26 | |
| - Booooo schreef:
Kadertje af, wie nog meer?
- Spoiler:
| When life looks like a dream, always keep you eys open for hell. De laatste blauwe maan waren bijzonder rustig verlopen. Geen doden, weinig gewonden. De schimmen hielden zich rustig in de bossen. Zelfs Avanti had er niet teveel werk van gemaakt. Maar in plaats van opgeluchtheid hing er angst in mijn lichaam. Wie weet wat ze van plan waren. Misschien allemaal een groot val. De achterdochtige gedachtes bleven keer op keer in mijn hoofd spoken. Met blauwe maan durfde ik geen oog dicht te doen. Bang dat ze hun uitgedachte plan zouden uitvoeren. Geërgerd bekeek ik mezelf in de weerspiegeling van het spiegelgladde meer naast me. Ik bracht mijn lichaam elegant voort, als een echte arabier. Ik kon mezelf wel voor me kop slaan. Ik moest stoppen met mokken en gewoon blij zijn dat het rustig is gebleven. We zien de volgende blauwe maan wel weer. Al leek de toespraak niet echt te werken, toch probeerde ik alle pessimistische gedachtes te vergeten.
In een vlotte soepele draf bracht ik mijn lichaam voort in de richting van het strand. Ik voelde het zand onder mijn hoeven muller worden. Ze geur van de zoute zee drong in mijn neusvleugels. Enthousiast rende ik het strand op. Wat was het heerlijk hier, hoe lang was het geleden dat ik hier was om te genieten? Te lang in ieder geval. Ik nam mijn tempo terug tot een rustige stap. Langzaam liep ik naar de zee toe. In ruime passen liep ik tot de branding. De golven die tegen mijn benen op klotsten zorgde voor een wild watergevecht. Spetters op mijn vacht glinsterde in de felle zon.
Het strand... De wind die je gedachtes meevoert, die je zorgeloos makt. De eindeloze horizon die je rust geeft, je laat denken dat alles goed is. Het koele water dat je pijn verdoofd. Dit was de plek, de plek waar ik kwam. Het werkte als een drug.
Verzonken in mijn gedachtes staarde ik naar de eindeloze horizon, mijn gedachtes afgesloten. Ik liet me voor een moment van de wereld af glijden. Even gaan angst dat op dit moment een paard werd afgeslacht. Even geen angst voor wat de schimmen nu uitspookte. De wind nam zowel mijn gedachtes als de angst mee, voor een moment.
| - Code:
-
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 background=http://oi50.tinypic.com/11jug5t.jpg width=485 height=383][tr][td width=357][/td][td valign=top]<div style='padding-right: 20px; margin-top: 175px; margin-right: 0px; margin-bottom: 27px; width: 441px; height: 178px; overflow: auto; text-align: justify;'> <div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 1px 2px #242323; color: #3368bd; font-family: Trajan pro; font-size: 45px; line-height: 60%; padding-right: 4px'>[center]x e n a[/center]</div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #5484d2; font-family: Trajan pro; font-size: 11px; line-height: 60%; padding-right: 4px'></div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #5484d2; font-family: Trajan pro; font-size: 12px; line-height: 70%; padding-right: 4px'>[center]When life looks like a dream, [size=11] [b][/b]always keep you eys open for hell.[/size][/center]</div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323; color: #84a1cf; font-family: minion pro; font-size: 14px; line-height: 90%; padding-right: 4px'> Tekst </div> </div>[/td][/tr][/table]
Ikke ikke |
|
| |
Banaan
Profile Number of posts : 1356 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:28 | |
| Goodevening peeps =) Vandaag geen huiswerk dus ik kan vrijwel al mijn topics bijwerken :3 |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:53 | |
| - Booooo schreef:
- Okee Jenn.. Heb je plaatje? Of moek snel ff wa maken? Ik ga zo om kwart voor 8 lessen dus doe et vanaaf okee? En dan miss zie ik weer stukje van pak rammel die men lievelingetje krijgt xD Anders had ik in deze post niet kunnen reageren omdat anders Avanti het wel uit hem zo krijgen met ilusies waardoor hij achter gevoelens komt #WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HELP MEEE
Oja en hijs egt pisnijdig op Achilles Ik heb geen plaatje, dus tis plaatjesloos kader. Tis voor het begin tot ik dan men manip heb van Mariëlle. =P Doe maar rustig, Leventian is nog niet gemaakt. XD |
|
| |
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 19:55 | |
| |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 20:00 | |
| Moet nog het liedje beluisteren wat Nir voor Av wil zingen. XD
Net terug van Babysitten dus nu kan ik posten op Vulpes! Because I love here! <3 |
|
| |
Soepsas
Profile Number of posts : 429 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 20:01 | |
| Ik wil posten maar durf niet xD |
|
| |
Jennifer Administrator
Contact | Onderwerp: Re: Onzin Topic do 21 maa 2013 - 20:02 | |
| |