IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
AuteurBericht
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyza 16 feb 2013 - 13:08

Oh dan post ik zo meteen erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 20:42

Dank je Jenn en t spijt me nogmaals echt zo erg
ik vind t vreselijk om jullie wellicht opnieuw teleur te moeten stellen :c
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 20:49

Geeft niet schat.
Zit zelf in een wat benarde onaangename typesituatie.
Kweet nog nie wat ik ga doen .... Blauwe maan verleggen nu
Of verlengen of gelijk wa doen. Nouja ...
Bo

Bo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 20:51

verleggen kan geen kwaad denk ik, maar verlengen ook niet, alhoewel er dan nu wel eerder mensen zullen zijn die daar tegen zitten...

goodluck hunn <3, mimi, het maakt echt niks uit, ik leef met je mee. Je stelt mij niet teleur
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 20:53

verlengen Cheer

is er trouwens niet iets te bedenken van een activity check voor de leden, bij blauwe maan.
aangezien ik nu ook al bij 1 van de topics die ik ben binnengevallen totaal geen reactie krijg, terwijl het topic zelf de dag voor de blauwe maan nog is beantwoord door beide spelers..
weet niet of het zo is natuurlijk, maar krijg zelf het gevoel dat ze niet willen/durven te antwoorden ..
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 20:55

Niet antwoorden is de paarden in kwestie vermoorden, das een regel.
Over wie gaat het?
Bo

Bo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 20:57

dan zijn ze dus per definitie dood dus?

ik ga lieke ook ff achternazitten xD kan jij meteen antwoorden Dimphy
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 21:04

Ik zal dan pb sturen. Maar kmoet eerst weten of ze nog ergens anders posten of hier actief zijn in onzin topic ofzo.
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 21:05

uhm, gebruiker is Teddy, zag net dat ze vanmiddag nog online is geweest sowieso.
na Teddy (Julia) is het de beurt aan Lies (banaan) maar die zit nu denk ik ook op haar te wachten om te antwoorden..

het is dit topic; https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1989-slow-life-vervolg
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 21:10

Zal ze morgen beide waarschuwing zenden.
Bo

Bo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 21:10

naja Lies heeft vandaag nog netjes geantwoord op mijn topic..
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 21:20

Kzie morgen wel. Men kop staat er nie naar voor de moment pff
Bo

Bo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 feb 2013 - 21:20

ooh succes...
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyma 18 feb 2013 - 13:20

blauwe maan verleggen/verlengen/on hold zetten ... ?

Ik kan echt niet goed typen en Mimi is er ook niet bij en het ging een angstaanjagende
blauwe maan worden ... gaat moeilijk met twee buiten spel, kvind zelf enorm rottig. =(
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyma 18 feb 2013 - 13:33

verlengen zou heel fijn zijn, dan kun je ook net wat langer door gaan in de topics die nu lopen.
maar je moet zelf beslissen, want als jij nog een tijd met je vinger zit.. ik weet ook niet hoe snel mims weer terug gaat zijn..
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptydi 19 feb 2013 - 21:35

heeft éen van de schimmen tijd/zin om hier te komen helpen? ; https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1993-we-ve-gotta-take-this

het volgende antwoord dat Xariv gaat doen, gaat sowieso zijn dat hij zijn controle verliest en dan op die hengst afschiet. dan zit je dus met een zwaargewonde merrie, en een hengst met Xariv erover heen.. vind dat ze best dood mogen aangezien ze allebei tijdens blauwe maan in de verkeerde kudde zitten, en ze doen brutaal tegen Xariv hahaha.

maar ik vind het nog een beetje 'onwennig' om een paard te vermoorden, ik voel me schuldig tegenover de spelers.. dus als iemand wil helpen? D:
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptydi 19 feb 2013 - 21:38

Ik wil wel, ga proberen maar tzal wel geen lang topic zijn want da lukt niet met men hand.
Bo

Bo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptydi 19 feb 2013 - 21:42

ik wil et ook wel proberen..
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptydi 19 feb 2013 - 21:45

Kmoe tog nog men doden halen dus kan maar evengoed komaf maken op Avanti's wijze! Nah!
Morgen probeer ik te posten, desnoods in twee keer.
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptydi 19 feb 2013 - 22:28

is goed hoor Jenn, dan zal ik vanavond nog even antwoorden met xariv.
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptywo 20 feb 2013 - 21:10

Thoho Dimphy! Lizle wil Jarrender dramatischer laten sterven dus ik dacht om ze beide naar Vyrantium mee te smokkelen en te martelen? Of een ander leuk spelletje ...
Dimphyl

Dimphyl

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptywo 20 feb 2013 - 21:29

gheheh goed idee. ;D
Bo

Bo

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptywo 20 feb 2013 - 21:29

hmmm nu word ik jalooours xD

miss kan ik lies overhalen om beide chars in een topic te nemen en hun te ontvoeren naar vyrantium
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 24 feb 2013 - 13:42

Wow Dimph begrijp ik het nu verkeerd of is Xena dood?
Tiss Dayent's enige char en kvind da nogal erg om da zomaar af te pakken. =S
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Emptyzo 17 maa 2013 - 11:45

Okey Lieverds.
Effe overschakelen in Avanti-Modus!!

Als de leiders onder hun voeten krijgen voor inactief dan krijgen de schimmen het zeker ook.
Tprobleem is, leiders vallen te vervangen want wie wil nou geen leider spelen?! Schimmen daarintegen ....
Ik kan geen van jullie buiten kegelen want ik kan jullie gewoon niet missen omdat we met
zou weinig zijn. Maar dat betekend niet Avanti niet kan ingrijpen. Daarom net als de leiders
die een actiefheid moeten bewijzen zo ook de schimmen.

Blauwe maan start 20 maart, wie deze blauwe maan niet post krijgt een straf van Avanti,
ik verzeker je dat hij niet mals gaat zijn voor geen van jullie!! En met actief bedoel ik wel
de hele blauwe maan door posten en niet 1 postje en dan niets meer.
Net als bij de leiders, pm me als je reden hebt.

Naast dat wil ik ook een manier vinden om de rangpaarden van 1 zo snel mogelijk door te
jagen naar de volgende rang. Ik denk dat het het best is als de schimmen een waarschuwing uitsturen, daarom niet met woorden. Wie volgende blauwe maan dan nog geen rang hoger is mag vermoord worden. Andere ideetjes zijn welkom ;-)

Met dank;
Je beheerder/schimmenleider
Gesponsorde inhoud

Profile

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Blauwe Maan gebeurtenissen. Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 Empty

Blauwe Maan gebeurtenissen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 28 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Blauwe Maan topics.
» Tijden van de blauwe maan.
» Aan/Afwezigheid tijdens Blauwe Maan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Blauwe Maan gebeurtenissen. - Pagina 28 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX