IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptyma 25 jun 2012 - 21:50

By the way, Jen, verwacht u maar aan nen verdomde monsterpost met Lerav ze! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptyma 25 jun 2012 - 21:53

Inderdaad vind ik ook, heb ik ookal gelezen. Nouja, we zien wel wat er van Lorry en Hanne komt, of ze willen. =)
Kayleigh heeft zich ook aangemeld voor rang vier, waarvan ik nu al weet dat ze niet door zal zijn of tenzij ze me verbazingswekkend genoeg verast. =P

Whoops, ne monsterpost! =P
ikke blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptyma 25 jun 2012 - 22:01

Haha, ik heb nu verzekerst al 6 alinea's die monsterachtig lang zijn, en er moeten er nog op z'n minst 2 bij, omg xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptyma 25 jun 2012 - 23:19

Het enige wat ik nog wil toevoegen, is dat ik vind dat Mimi wel een punt heeft met de 35 post, al is het maar omdat een 1200 woorden post (x 35) niet opweegt tegen een 200 woorden post (x 35). Maakt in mijn ogen nogal een groot verschil en uiteindelijk is het topic niet om te zorgen voor meer ontwikkeling van het paard, maar om te kijken hoeveel het paard op dat moment al ontwikkeld is. Soms is het na 10 posts al duidelijk of een paard geschikt is voor een rang hoger en soms pas na 40, ik vind dat je dat per uniek geval moet beoordelen en niet in het algemeen (:

Dat terzijde wil ik Appel even bedanken voor de suggestie van Vladimir, en Ali, misschien moeten we allemaal even rustig ademhalen, want Mims heeft uitdrukkelijk gepost dat ze je niet wilde aanvallen - ik denk dat iedereen zich schuldig voelde over hoe en wat er gebeurd is en we willen allemaal het beste voor iedereen. Het is alleen maar menselijk dat er soms misverstanden ontstaan, zeker omdat we allemaal een druk privéleven hebben, dat maakt een stap terug doen en rustig over een post nadenken nog moeilijker. Fouten zijn er om gemaakt te worden, geen worries, ik verwijt jou, Ali, helemaal niks en Mimi of Amber evenmin: we doen allemaal ons best en meer kunnen we niet doen, en dat wordt ook door niemand verwacht!

Oh, last but not least, ik vind Laurence ook een goede suggestie als speler van een leider, inderdaad omdat ze actief is en d'r best doet en door veel te posten groei je als RPG'er, that is a fact. Dus ik sluit me er bij aan om haar een dergelijke kans te geven, zeker omdat ze bereid is om te leren (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydi 26 jun 2012 - 0:05

Geen probleem Nicky =3

En verder ben ik het dus ook eens met Laurence als keuze voor leider ='3
En idd misverstanden bestaan en kunnen we ook niet uit de weg gaan, vooral omdat we achter een computerschermpje zitten en elkaar niet recht kunnen aankijken wanneer we wat schrijven. Ik heb zelf altijd ervaren dat het soms vrij moeilijk is om iets duidelijk te maken via de pc. Je kunt woorden als je ze leest tenslotte op zoveel manieren opvatten.. Dat is het nadeel van de 21e eeuw.. Maar genoeg daarover ^^

Hoop dat Laurence het aanneemt =3 Maar dat zal denk ik wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydi 26 jun 2012 - 22:27

We hebben nu wel heel wat kandidaten zeg ;o

Wat eventueel zou kunnen is een Gamma er bij, omdat de kudde ook steeds groter word, betekent dat we drie mensen kunnen uit kiezen. Het is alleen nog beslissen wie ;o

Mijn voorkeur; Diablo, Morax, Roque, Treasure (in die volgorde denk ik..) al gun ik het Pip wel heel erg..

Gosh kiezen is moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydi 26 jun 2012 - 23:46

Alpha; Diablo
Beta; Morax
Gamma; Treasure

Eventueel zou Roque de gamma van rang drie kunnen worden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 9:40

Ohneeee, waarom wordt nu over Gamma's nagedacht x'D Dan had ik me kandidaat gesteld met Leravje om bij z'n Evvievriend in de kudde te gaan xD Maarja, ik ben ook wel tevreden met hoe het nu is hoor ^^

Ik gun het pip wel, maar dan hoop ik dat ze het duizend keer beter doet dan met Amor. Ik stel voor dat we 't wat in de gaten houden en kijken of ze het al dan niet goed redt, want ze komt nu toch een blauwe maan aan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 15:41

Een Gamma voor Rang drie / vier lijkt me wat teveel van het goede, er is momenteel nog niet eens wat te doen voor de huidige leiders van die rangen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 20:41

Ik stem mee in met Nicky, een Gamma in rang 3 en 4 is teveel van het goede denk ik.
Diablo vind ik goed als Alpha, de andere twijfel ik nog wat omdat ik inderdaad vind dat Pip
nog een kans krijgt ...

MOEILIJk! =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 20:56

Hmm ik weet niet, met Amor enzo vrees ik persoonlijk gewoon dat ze hetzelfde zo word met Treasure, al is Treasure nog een veel betere keuze dan Astracan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 21:11

Alpha; Diablo
Beta; Morax
Gamma; Treasure/Roque

Dus nu moeten we kiezen tussen Treasure en Roque? Met de rest zijn jullie het eens?
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 21:16

Ik ben het eigenlijk wel eens over alles, alleen kan ik niet kiezen voor de Gamma x_X
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 21:38

Wrm een gamma in rang 1?
Ale, kweet niet e, je kan anders een gamma voor twee doen, trek ik Axis desnoods
wel terug en ga bij de vechters (ookal haat ie dat =P) of spring gewon bij als het nodig
is of er weer leiders tekort komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 21:47

ohja, want jij speelt natuurlijk ook al een leider..

Dus dan

Alpha: Diablo
Beta: Morax?
Gamma: Treasure

Gamma 2: Roque?

Ik denk dat een Gamma wel goed is voor de eerste kudde, hier zitten de meeste paarden, en sowieso is niet elke leider actief tijdens de blauwe maan. Moeten er gewoon afspraken worden dat je alleen mag invallen in een schimmentopic zodra het levensbedreigend word (neem aan dat je bang bent dat je niks leuks meer mag doen met je schimmen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 22:01

Voor mij is dat prima! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptywo 27 jun 2012 - 22:02

Klinkt helemaal goed x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 11:02

Je kan gedachten lezen. Ja, daar ben ik bang voor.
Dat al die leiders en vechters gaan invallen enja wij schimmen niets meer gaan hebben ...
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 11:05

Kdenk niet dat we daarom in gevaar komen hoor Jenni, zowiezo is niet iedereen actief tijdens Blauwe Maan (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 12:06

Ik denk van wel, we hebben acht schimmen en die moeten verplicht actief zijn in een Blauwe maan of ze worden verwijderd.
Er zijn tien leiders en ... hoeveel vechters ondertussen al?

Dus ja, ik zie het komen hoor als iedere schim in een disc binnen valt dat er meteen op gereageerd wordt door ofwel leider of vechter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 12:10

Ja maar Serano heeft niks te doen, Ragnarok heeft niks te doen, Flight (NK is afwezig) is niet actief, ik met E'ves heb toch niks in mijn rang, de vechters gaan pas volgende maand getraind worden dus zijn ook nog niet actief, dan blijven er 6 leiders over, waarvan Dimphyl weg is op vakantie. Dus 5, dat is niks voor rond de 40 paarden

Daarnaast had ik al direct in mijn bericht gezet dat er dan afspraken gemaakt moeten worden, een leider mag bijv. alleen levensbedreigende topic binnen vallen, of wanneer een lid hier om vraagt.

Je maakt je meer zorgen om de schimmen dan om de kudde paarden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 12:23

Ja daar heb je wel een punt.
Nee, maar kvind hoe het nu is wel goed, die rangindeling. Kweet niet wat ik moet doen met Axis, kheb nog twee open upgrade topics, met Vladimir en Nachtschade ...?? Ik zal Axis verplaatsen zodat zijn gamma plaats vrij is. Moest er nog hulp ergens nodig zijn dan hoor ik het graag. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 12:30

Kijk als we dit gaan afspreken;
• Elke leider mag in 1 levensbedreigend topic binnen vallen van zijn EIGEN rang
• Een leider mag binnen vallen als een lid hier nadrukkelijk om vraagt
• Een leider mag niet in andere rangen binnen vallen

Daarnaast is het misschien handig als jij kan doorspelen welke leden hun paarden dood wíllen bij blauwe maan (aangezien die leden er zijn), dan kunnen de leiders dat topic zo goed als met rust laten, misschien enkel binnen vallen en falen met beschermen of wat dan ook.

Oh en jouw topic kan je gewoon af maken, Dimphyl is toch pas eind Juli weer terug, dus dan neemt ze het denk ik over. Als ze Gamma wilt worden trouwens.

Oh en ik zat nog te denken om in te voeren dat leiders immuun zijn voor de schimmen, anders is het zo lullig om binnen te vallen als leider en dan je paard kwijt te zijn. (alleen dan weet enkel de speler dat zijn paard immuun is, niet het paard zelf)

Oke, end of the rant
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 12:34

Ik wou eerst zeggen dat alleen Alpha's immuun zijn.. maar dat is ook weer zo lullig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Emptydo 28 jun 2012 - 12:38

Alpha's en Beta's zijn zoals vierderangspaarden immuum, vind ik zeker een goed voorstel.
Gamma's van mij part ook. Tis idd lullig als alle vierderangspaarden wel immuum zijn en de leiders dan niet. XD

En de afspraken vind ik okey. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX