IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:25

Waarom niet? Ik vind het een beetje onzin om een nieuwe leider gelijk de beste plek te geven., ik bedoel ik weet van Lorry dat die graag rang 4 wil. Dan kan je toch beter een leider die al langer zijn plek heeft en weet hoe het in elkaar zit een hogere plek geven dan een nieuwe?
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:27

Maar Lorry is al zoveel keer verschoven, hou daar ook rekening mee. =)
En rang 3 is ook nog redelijk hoog, dus zou eerder de nieuwe een rang 1 of rang 2 plek geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:29

Ja dat lijkt me ook, maar als je dat gaat doen moet je waarschijnlijk meerdere paarden gaan verwisselen. Tenzij je Zehlia ofzo naar 4 wil gooien en een 1e rank leider zoekt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:34

Als t echt moet wil ik ook wel naar rang vier al zou ik ook gwn graag mn ranngie zoals nu houden x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:39

Ik schuif wel hoor Wink
Tiny, je moet je niet druk maken over mij,
ben het al een soort van gewoon geworden,
na 4 keer word je het gewoon.

Maar misschien moeten we de beslissingen aan Jennifer laten in plaats van hier alles te regelen, terwijl we er eindelijk niet veel over te zeggen hebben Wink

Ik heb een opstelling in mij hoofd, maar dat laat ik bij mezelf tot Jenn heeft bepaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:45

Mij lijkt et in eerste instantie toch wel logisch dat Roque alfa 4 word? Maarja ik beslis natuurlijk niets maar dat is gewoon mijn mening x'D haha
Ik zou eventueel ook wel een andere plek willen maar niets hoeft alles mag, ben al blij dat ik überhaupt leider mag zijn, haha.

Ik vind trouwens nog steeds Bo en Kelly goede,. Voor Kelly zal het dan Rayo moeten worden, al is hij niet heel duidelijk waar hij staat. Hij zweeft echt tussen goed en slecht. Weet dus niet zo goed of hij geschikt is maar zou et wel leuk vinden ;3 en voor Bo dan waarschijnlijk Dag., die hengst met die sexy manip, x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:49

Pip, je mag niet uitgaan op wie jij leuk vind.
Ik vind persoonlijk, niet slecht bedoeld, dat Dimphy niet echt heel actief is.

Maar zoals je zelf zegt,
Rayo is niet bepaald geschikt door zijn onstabiliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 22:57

Ik vind Roque geschikt ervoor. Dimp is inderdaad niet het actiefste maar ze checkt het wel elke dag of ze nog wat moet doen en ze doet het gewoon goed, ondanks dat ze niet dagelijks posts Wink

Om nog even terug te komen op bo, ze is een goede rp'er heb haar echter nog niet echt actief gezien met Dag? Weet dus niet hoe ze hem precies wil spelen ;3
Maar I like dag ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:00

Nogmaals,
we zullen wel zien wat Jennifer zegt.
En je gaat er weer naar, wie je leuk vind..
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:04

ik vind Roque niet leuk, ik vind dat hij het goed doet, en zeg nou eerlijk, er valt weinig beter te doen? Maar ik zeg al niets meer :=
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:05

Pip,
ik bedoelde over wat je over Dag zei xD

Je hebt al het recht om te zeggen wat je wil Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:07

Oh zo, ja klopt, ik vind dag leuk, wat logisch is aangezien ik haar toch deels heb ontworpen, haha x'D
Maar het gaat me er voornamelijk om dat ik vind dat Bo ook een kans verdient als leider, en dan haar enige paard Dag zal zijn Wink Aangezien Triumph schim word.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:25

Misschien he Pip xD
Avanti moet er eerst akkoord mee zijn he xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:26

Ja, maar dan nog kan Triumph geen mogelijkheid zijn. Als hij het enkel al heeft overwogen is er al geen zekerheid Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyza 20 okt 2012 - 23:27

I know xD
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyzo 25 nov 2012 - 20:11

Hallo lieve schatten ..
omdat ik van het omhoog kruipen naar weer in putten zak met mijn gezondheid denk ik zowiezo dat het beter is dat er een nieuwe alpha word gekozen....

Off ik nog ooit actief ga worden of eigenlijk nog ooit echt ga reageren zoals voorheen is maar de vraag voor mezelf. Wil lekker genieten met mijn ventje en diegene die me dierbaar zijn ...

Liefs Mischa
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyzo 25 nov 2012 - 22:21

Als het ooit moet dat er tijdelijk twee leaders van zelfde persoon komen

(gezien het nu heel stil is)

ik weet dat ik inactief ben maar als t moet kan je van mij op aan lieverds

als Creatures eenmaal klaar is en ik een duidelijk uiterlijk heb van Sky weet ik zeker dat ik hier weer volledig actief kan worden en ik wil ook niet minder dan dat <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:24

Begrijpelijk Misha!!

Ik kan nog altijd inspringen als het echt te druk word.
En het is idd stil maar we doen ons best e! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:27

Misschien moeten we de leiders terug op poten zetten, nu zijn overal gaten en ik heb zelf geen benul meer waar ik sta Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:28

ik wil even mijn excuses aan bieden voor mijn inactieviteit (is dat een woord??)
Maar wil vanaf eind van deze week weer volledige actief zijn ^^
Moet dan door de drukke periode op school heen zijn Smile

Iedereen staat toch nog gewoon hetzelfde? En alleen alpha 1 is nu vrij c:
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:29

En alpha 4
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:31

Ohja klopt Smile Misschien kan Serano gewoon terug komen als leider? op zijn oude plekje of alpha 1 c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:46

Jep ik kan te hulp schieten in vier met Serano, kheb daar wel niet super
veel inspi meer mee maar kdenk dak gewoon weer even een boost je moet
krijgen en dat het dan weer zal gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 18:48

Het lukt vast wel! Anders gewoon een nieuw plotje ofsow verzinnen, helpt altijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Emptyma 26 nov 2012 - 19:02

Maar ik ben gewoon helemaal in de war ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 14 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 14 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX