IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Skyfall needs a story to tell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyma 19 nov 2012 - 13:17

Help me met verhaaltje van Skyfall

Familie/gebroken harten/stille liefjes/vrienden/vijanden

Plot er op los xDf
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyma 19 nov 2012 - 19:28

Wat voor karakter heeft ie? Ik dacht misschien aan een vriend voor Ulysse, ze kent nog niet
veel paarden en kan dus wel wat vrienden maken^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyma 19 nov 2012 - 19:40

ze is een beetje Badass Doet t liefste alles net anders dan voorgeschreven staat, deinst niet terug voor gevaar en neemt al zeker niet snel iemand in haar hart ook heeft ze een reputatie als een ware hartenbreker.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyma 19 nov 2012 - 20:03

BFF van vroeger van Rayall ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyma 19 nov 2012 - 23:25

Heey ik heb misschien wel iets

Ik ga binnenkort een nieuw karakter aanmelden en die heeft ook nog helemaal niets. Misschien kan hij haar broer zijn? Hij gaat X'ardan heten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 1:20

@Lor, ze is niet echt t type voor vrienden xD
@Nien, hmm kan wel hoe gaat ie er uit zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 16:19

http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/365/7/4/in_the_eyes_by_stellabella2-d4kuw61.png
Dit is hem.. (heb toestemming)
Karakter komt allemaal nog maar hij gaat niet zo'n lieverd worden dat weet ik wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 16:49

Oh die is echt schitterend (:

Ik hoop dat Pip vandaag DA voor me maakt dan kan ik Sky aanmelden x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 18:41

Velkan misschien ...
Hij is zo de typische hengst om alles een beetje anders te maken dan hij wil.
Hij heeft wel vrienden maar weet ze later op de één of andere manier te misleiden,
hij heeft zieke gedachten (een zoon van Avanti, zegt genoeg) speelt graag spelletjes
en neemt zonder probleem risico's en uitdagingen aan. Al je meer over hem wil lezen
-> https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t9-a-long-forgotten-world (onderaan)

Velkan is tien jaar in dezelfde kudde geweest, misschien was Skyfall daar ook of
is ze daar een jaartje op doortocht geweest en konden ze het graag met elkaar vinden
op de minder goede manier. Velkan heeft haar graag gemogen (in zijn eigen manier) of net
niet misschien. Of Skyfall heeft een hekel aan hem en hij probeert nog steeds op haar in te
spelen ... geen idee, heb hem wel in aanbieding. =D


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 19:31

Dat tweede klinkt wel leuk, hoe zou je dat dan precies willen want Skyfall is een beetje zoals Delaney een flirt al laat zij het niet zo ver komen als Del xD

Misschien dat Velkan een of andere crush op haar heeft gekregen en haar hart probeert te veroveren ondertussen krijgt Skyfall een steeds grotere hekel aan hem, maar heeft toch medelijden met hem for some reason en probeert iets van een vriendschap met hem te houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 19:37

Zou kunnen. Velkan is niet degene die "verliefd" wordt dus hij zal het nooit gaan
menen. Skyfall kan dat misschien op de ene of andere manier door gekregen hebben
dat hij het niet meende en haat hem daarvoor. Maar Velkan vind het gewoon geweldig
te jagen op iets wat hij niet krijgen kan dus probeert hij Skyfall nog steeds te overmeesteren
met zijn "valse" gevoel voor liefde. Ze vind hem bevoorbeeld zo erg niet maar Velkan
blijft maar puchen en als hij iets verkeerd zegt is Skyfall daar mss altijd door geirriteerd
en krijgen ze ruzie. En dan komt Velkan weer met zogenaamd hangde pootjes. Hij vind het
gewoon leuk te jagen op iets wat hij niet kan krijgen, Skyfall wil hij in zekere zin graag maar ze laat zich niet zo gemakkelijk inpalmen door hem. Zo blijft dat doorgaan en doorgaan. =P

Zoiets? Pas maar aan en dan pas ik weer aan tot we het ideale gevonden hebben. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 19:52

klinkt awesome ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 20:56

X'ardan vind het maar niets dat tussen Skyfall en Velkan gebeurt. Hij is dan wel een sterke en stoere hengst maar had altijd al een zwak voor zijn zusje gehad. Hij houd Velkan goed in de gaten. Eerst hiel hij hem en haar alleen in de gaten maar zodra de ruzies erger worden begint hij bot te doen tegen Velkan en probeert hem zwart te maken. Ook gaat hij Velkan bedreigen. Hij denkt het hiermee beter te maken maar misschien word Velkan dan boos of juist Skyfall?

(voor als hij haar broer word haha. Ik weet niet of het wat is!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 21:18

ik heb graag dat hij haar broer word :3
en als Jenn t goed vind vind ik dit heel leuk klinken x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptydi 20 nov 2012 - 21:20

Ja ik ook. Ik kan nu echt niet meer wachten hem aan te gaan melden haha..
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyza 24 nov 2012 - 20:56

Dit word trouwens Skyfall dr bouw:

Skyfall needs a story to tell Free_lineart___marwari_by_darya87-d5gt3ig

Om t nog ff leuker te maken heb ik iets kleins bedacht, Skyfall leefde in de kudde waar Delaney in kwam toen ze haar vrijheid kreeg, (met Xar'dan & Velkan?) Echter was Skyfall toen helemaal verliefd op de leider van die kudde die zo veel aandacht aan Delaney schonk, toen zij weigerde zich te laten dekken door de hengst is er iets van ontzag wat Skyfall had omgedraaid in haat want niemand gaf een weerwoord tegen een leider. Het was Skyfall vervolgens die Delaney zo opzette dat ze zag hoe Flight en die hengst met elkaar verliefd aan het doen waren en brak haar uit wraak haar hart.

Echter omdat ze ook van de leider hielt deed het haar te veel pijn en is ze vertrokken, miss dat Xar'dan en Velkan toen achter haar aan zijn gekomen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyza 24 nov 2012 - 21:47

Wauw, straalt pittigheid, trots en een tikkeltje merriestreken uit vind ik. =P

Velkan heeft tien jaar in dezelfde kudde geleefd. Op zijn twee jaar is Avanti hem komen opzoeken en blablabla maar eumh, ze kunnen dus uit dezelfde kudde komen al zou Velkan nooit achter haar aangaan. De reden waarom hij naar BMH komt is vanwege zijn vader, om dingen te doen die enkel zijn vader hem heeft opgedragen. Maar Skyfall hier aantreffen kan en is misschien wel een dobbertje in zijn doel want tenslotte is zijn eeuwige jacht op Skyfall altijd de enige obsessie geweest die hij had.
Maar ze kunnen idd uit dezelfde kudde komen alleen gaat Velkan haar niet achterna gaan. =D

Kzie et al volledig zitten. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyza 24 nov 2012 - 21:57

Aaah zo x'3
ja dat kan dat X'ardan met haar mee is gekommen en ze gewoon per toeval Velkan tegen komt in BMH x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spartan

Spartan

Profile
Number of posts : 651
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyzo 25 nov 2012 - 14:03

Ja, X'ardan komt dat achter haar aan omdat hij een soort drang voelt zijn zusje te beschermen.

Ik ben nu bij mijn moeder dus ik kan vanmiddag ook X'ardan zijn kader in elkaar zetten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyzo 6 jan 2013 - 21:45

Guys misschien nog iets voor Sky met dr oude kudde, iemand die haar achterna komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyzo 6 jan 2013 - 22:24

Mss kan ik haar bij Rhydians geschiedenis voegen ofzo, zal alles eens lezen van haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Emptyma 7 jan 2013 - 8:40

Mimi schreef:
Oh die is echt schitterend (:

Ik hoop dat Pip vandaag DA voor me maakt dan kan ik Sky aanmelden x'3
Wanneer zou ikd at doeeeen O.o :}

Hmm.., Ik ben aan et denken x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Skyfall needs a story to tell Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Skyfall needs a story to tell Skyfall needs a story to tell Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyfall needs a story to tell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Skyfall
» Gazing at the sea [Skyfall]
» don't take anything for granted. ~ Skyfall.
» Oh, The Damn Bloodlines [Skyfall]
» Councillor Rank 2 | Skyfall

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Skyfall needs a story to tell A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX