IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptyma 12 okt 2015 - 15:55




PILGRIM

Mijn passen waren vol gratie en kracht, terwijl mijn lange manen kalm mee ebden op het ritmische gefluit van de wind. Vogels floten hun mooiste liederen en diverse dieren kropen uit hun hol, klaar om van de laatste warme herfstdagen te genieten voordat de winter weer voor de deur stond. Al briesend liet ik mijn hoofd zakken en gaf speels een stevige bok. Ik was jong, onstuimig en vol leven; de kant die ik bijna nooit blootlegde. Negen van de tien keer liet ik mijn koude persoonlijkheid zien, bang om gekwetst te worden door het onbekende. Ik spoorde mijn sterke lijf aan tot een soepele galop met mijn oren naar voren geprikt. Takjes bleven in mijn ontwikkelende wintervacht haken, bomen zoefden als één geheel voorbij, terwijl ik mijn snelheid verhoogde tot boven de 50 km/u. Ik was altijd al een snelheidsduivel geweest. Vroeger toen ik nog veulen was, won ik meestal met gemak een wedstrijdje van mijn moeder. Ongewild dwaalden mijn gedachtes af naar de prachtige, koffievos merrie Ygritte. mijn moeder. De enige merrie op deze gehele aardbol die ik niet haatte, het prachtige schepsel dat mij haar wijsheid had geschonken in de eerste maanden van mijn leven. Ze had nooit geluk gekend in haar leven, al vanaf dag één was ze verlaten door mijn vader. Het deed me pijn om haar altijd te zien lijden.

Ik remde af en slikte. Om de gedachte aan mijn moeder te vergeten richtte ik mijn volle aandacht op het Orlais. Het was werkelijk waar een adembenemend mooi gebied, misschien had het wel meer charme dan de Ferelden, mijn lievelingsplekje. Een gure oostenwind waaide in mijn gezicht, allerlei geuren met zich meebrengend. Een daarvan was die van een merrie. Ik snoof nog eenmaal en was er toen honderd procent zeker van dat het een paard van het vrouwelijk geslacht was. Automatisch drukte ik mijn oren plat tegen mijn schedel en nam een vijandige houding aan.

NO REST FOR THE WICKED

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptyma 12 okt 2015 - 16:08


I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 33nzrix


"i will do what queens do...


"I will rule.."


Dit gebied was niet altijd van haar geweest. Net zoals dat zij niet geboren was in dit land. Haar kudde was een hel geweest. Haar vader had ze nooit gekend, Haar moeder was gestorven na haar geboorte en haar oom Aeron had de volledige training over haar genomen. Iets dat gevolgen had voor de rest van haar leven.

Nu leefde ze hier in het land van de blauwe maan. Bezat ze het gebied dat haar oudere broer Theron voor haar gecontroleerd had. Het was komisch eigenlijk. Vele van haar familie hadden hun oude gebied verlaten opzoek naar nieuwe levens inclusief haar oom maar wat hij had gevonden was verbanning. Haar boer had de dood hier gevonden en zij.. Zij had liefde gevonden. Reducto bleef nog altijd elke dag in haar gedachten hangen. De Emperor van het land van de blauwe maan had haar hart veroverd en om eerlijk te zijn. Skyfall die nog altijd koud en gecontroleerd was wou haar hart niet terug van hem. Nooit meer.

De wind sloeg tegen haar manen aan en met een zucht sloot ze haar zeeblauwe ogen terwijl ze verder galloppeerde de borders van haar kuddegebied afspeurend op mogellijke gevaren van schimmen, wolven of andere roofdieren die het op de kudde van Orlais gericht konden hebben of mogenlijk op een andere kudde zodat ze die kon waarschuwen. Maar inplaats van een roofdier ontmoette ze de geur van een hengst en bracht haar lichaam tot draf en draafde richting de hengst. Met een rustige blik keek ze de hengst aan en draaide haar hoofd een beetje bij. "Nieuw hier?" Vroeg ze rustig zijn vijandige houding in haar opnemend en ontspande haar bruine lichaam.


Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptywo 4 nov 2015 - 14:30




PILGRIM

Een bruinkleurige merrie verscheen ten tonele en drong zijn netvlies binnen. De hengst draaide zijn lichaam een kwartslag zodat hij haar recht kon aankijken. “Nieuw hier?” was haar openingszin, kalmpjes uitgesproken alsof hij geen bedreiging voor haar vormde. Pilgrim zag hoe ze haar lijf op een ontspannen manier op de grond had geplaatst. Echter was de jonge hengst nog niet zover dat hij haar voorbeeld zou volgen. Er hadden tientallen belletjes in zijn hoofd moeten gaan rinkelen, hadden hem moeten vertellen dat dit de Councillor van rank twee was, maar hij had haar nog nooit eerder gezien in zijn leven en aangezien hij hier nieuw was kon hem dat ook niet kwalijk genomen worden.

Argwanend liet Pilgrim zijn gifgroene kijkers over de onbekende merrie glijden, zoekend naar zwakke plekken die hij in een eventueel gevecht goed zou kunnen benutten. Deze handeling verrichtte hij vrijwel ongezien. Nadat hij zijn ‘onderzoekje’ had afgerond richtte de hengst zijn aandacht op haar gelaat. “Wie ben je? Ik wil graag weten met wie ik een gesprek aanga.” antwoordde Pilgrim op dezelfde rustige toon als waarop hij de merrie eerder had horen spreken. Hij ontspande zijn lichaam enigszins, maar bleef op zijn hoede en klaar voor de aanval. Hij kende haar niet en wist haar motieven ook niet te achterhalen, dus bleef hij haar als een potentieel gevaar beschouwen. Pilgrim mocht dan wel een sterke, jonge hengst in de bloei van zijn leven zijn, hij mocht haar niet onderschatten. Ze leek hem ouder en met mogelijk meer ervaring dan hem. Anyways, hij mocht haar dus niet onderschatten.

Flutje ;-;

NO REST FOR THE WICKED

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptywo 4 nov 2015 - 14:38


I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 33nzrix


"i will do what queens do...


"I will rule.."


Haar zeeblauwe ogen bleven gericht op de hengst. Zijn handelingen interesseerde haar ten zeerste. Ze zocht hengsten zoals hem. Hij was jong en overduidelijk sterk, nu was het nog het zoeken naar zijn redenen van leven in het land van de blauwe maan en wellicht had ze wat meer aan hem dan je zou denken.

Langzaam draaide ze haar hoofd bij en grinnikte. "Skyfall is de naam vreemdeling, Skyfall, Councillor van de tweede rang en jij vreemdeling?" Mompelde ze haar staart heen en weer slaand en stapte op de hengst af. "Trekjes die ik herken maar toch veel vreemd. Vertel eens.. Ben jij de zoon van Vestival?" Een grijnsje gleed over haar lippen de naam van de hengst uitsprekend die ze ooit had gekend. Maar hij was verdwenen en had zijn rang opgegeven. Waar zij gebleven was, was Ves uit de gratie gevallen. En als deze hengst was wie ze dacht dat hij was. Dan bracht hij zeker meer intresse in haar omhoog.


Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptydo 5 nov 2015 - 22:26

I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 11maiv7
pilgrim

The line between what brings us pain and what sustains us
is thinner than you’d imagine


“Skyfall is de naam, vreemdeling. Skyfall, Councillor van de tweede rang en jij, vreemdeling?” stelde de bruinkleurige merrie haarzelf voor. Zo, dus ze was een paard met een hoge rang. Eentje die Pilgrim vast meer kon vertellen over zijn ‘lieve’ pappie, aangezien hij gehoord had van een rang één paard dat hij vroeger leider was geweest in Minanter. Deze Skyfall zou vast wel wat meer informatie over Vestival bezitten, daarmee wekte je gemakkelijk Pilgrims aandacht. Hij wachtte dus geduldig af wat ze verder nog mee te delen had. “Trekjes die ik herken maar toch veel vreemd. Vertel eens.. Ben jij de zoon van Vestival?” vervolgde de Councillor, waarbij een ogenschijnlijke grijns over haar gelaat gleed. De jonge hengst draaide als reflex zijn oren tegen zijn schedel bij het horen van die naam.

“Goed geraden, Skyfall. Maar zoveel lijk ik nou ook weer niet op die vuilnisbak.” sprak Pilgrim een tikkeltje minachtend, waarbij de haat overduidelijk in zijn stem hoorbaar was. Het liefst maakte hij nu gelijk een einde aan het leven van die verachtelijke, tweekleurige hengst. “Mijn naam is trouwens Pilgrim.” vervolgde de leverkleurige nakomeling van de oud-leider. Een onheilspellend en duister grijnsje verscheen op zijn gelaat. “Vertel eens, wat kun je mij over mijn liefste pappie vertellen?” kwam er mierzoet van zijn tong gerold. Hopelijk kon deze merrie hem dichterbij zijn doel helpen.


vengeance is mine
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptydo 5 nov 2015 - 22:33


I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 33nzrix


"i will do what queens do...


"I will rule.."


Een kleine grijns gleed over haar lichaam de beaming krijgend op haar woorden. Dus deze hengst was werkelijk de zoon van Vestival. Vestival die zijn rang en eer verlaten had voor god weet wat. Als er een ding was dat Sky verachtte was het wel paarden die geen keuzes konden maken. En Vestival had dat duidelijk niet kunnen doen, anders was hij niet verdwenen. Zijn zoon leek duidelijk hetzelfde gevoel te hebben over zijn vader iets dat Sky maar wat interreseerde.

Zo draaide ze haar lichaam bij en schuurde haar hoofd heel even tegen haar voorbeen aan voor ze weer omhoog kwam en de hengst strak aankeek. "Oh ik heb genoeg te vertellen over jouw vader, maar ik zou eerst wel wat dingen over jou willen horen Pilgrim." Zijn naam gleed soepel over haar lippen terwijl ze naar hem toe stapte. "Zie je, ik ben maar wat geinterreseerd in wat de zoon van deze 'vuilnisbak' hier te zoeken zou hebben in het land van de blauwe maan." Haar stem was helder en vrijwel emotieloos terwijl ze de hengst recht aan bleef staren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptyza 7 nov 2015 - 23:08

I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 11maiv7
pilgrim

The line between what brings us pain and what sustains us
is thinner than you’d imagine


Pilgrim voelde hoe de wind zachtjes met zijn lange manen speelde, genoot er voor een kort ogenblik van, voordat zijn aandacht werd getrokken naar de bewegende ledematen van de bruine merrie. Haar blik was strak op de jonge hengst gevestigd, terwijl haar woorden zijn gehoorgang bereikten. “Oh, ik heb genoeg te vertellen over jouw vader, maar ik zou eerst wel wat dingen over jou willen horen, Pilgrim.” Ze was nog niet uitgesproken dus wachtte Pilgrim lichtelijk ongeduldig op haar vervolgverhaal. “Zie je, ik ben maar wat geïnteresseerd in wat de zoon van deze ‘vuilnisbak’ hier te zoeken zou hebben in het land van de blauwe maan.” eindigde Skyfall.

“Maar natuurlijk, Councillor Skyfall.” begon de leverkleurige hengst quasi-beleefd, terwijl het sarcasme geluidloos van elk woord afdroop. Zijn helse, groene kijkers keken intens naar de leidster van rang twee. Natuurlijk zou ze willen weten wie hij precies was; hij was tenslotte de volgroeide, sterke zoon van een ex-leider. Wie weet, misschien had Pilgrim ook wel de leiderskwaliteiten die zijn vader ooit had gehad, volgens de rank één paarden die onder Vestivals hoede hadden geleefd. Hij geloofde er echter maar weinig van. Hoe kon een hengst als Vestival nu een goede leider zijn geweest? Die hengst was niet eens in staat om voor zijn eigen zoon te zorgen, laat staan voor een hele kudde paarden.

Pilgrim haalde zijn aandacht terug naar het heden en vervolgde zijn zegje. “Ik ben opgegroeid buiten het land van de blauwe maan onder de hoede van mijn moeder. Vestival, die zak, heeft haar verlaten toen hij erachter kwam dat ze in verwachting was van mij.” Hij schraapte even zijn keel en ging verder. “Ik ben hier naartoe gekomen nadat ik de geboortekudde van Vestival had gevonden. Mijn grootvader heeft mij deze kant opgestuurd, volgens hem zou mijn geliefde pappie zich hier schuilhouden, omdat hij wordt verdacht van de moord op zijn bloedeigen moeder.” eindigde de hengst, maar voegde er algauw nog achteraan: “Ik ben hier om wraak te nemen op hem.”

Er was niets liever dat de jonge, leverkleurige hengst wilde zien dan het vloeiende, donkerrode bloed van zijn vader die aan zijn hoeven om zijn leven smeekte, om vergiffenis vroeg. Pilgrim zou hem laten lijden, net zo machteloos laten voelen als dat hij zich had gevoeld in de jaren dat hij zonder vaderfiguur was opgegroeid, had moeten leren vechten zonder de hulp van hem en had leren overleven in zijn eentje. Als het kon zou hij vandaag nog een einde maken aan Vestivals bestaan op aan. Een smerige grijns vol van verlangen naar de wraak waar hij zo naar snakte, verscheen op zijn donkere, voskleurige gelaat. Een onaantastbaar gevaarlijk vuur brandde hels achter de ramen van zijn ziel, wachtend om losgelaten te worden in de wereld. Nee, het zou niet lang meer duren voordat Pilgrim zijn wraak zou krijgen nu dat hij Skyfall tegen het lijf was gelopen. The odds were in his favor.

vengeance is mine
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptywo 11 nov 2015 - 12:02


I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 33nzrix


"i will do what queens do...


"I will rule.."


In stilte luisterde de bruine merrie naar de woorden van de hengst voor haar. Haar staart zwaaide op de zachte wind terwijl een glimlachje over haar lippen vormde. Ja dit was degene die ze zocht. Haat in zijn hart en passie in zijn ziel. Hij was een monster dat stond te wachten om ontpopt te worden of juist omgedraaid te worden tot een waar soldaat. Hij was precies wat zij wou.

"Ik kan je helpen deze wraak te realiseren Pilgrim." Mompelde ze langzaam haar ogen strak op hem gericht en een grijns op haar lippen. "Wordt mijn General en ik zal je elke wraak geven die je zoekt." Ze hief haar hoofd op en staarde hem strak aan. Haar zeeblauwe ogen twinkelend van verlangen. Ze wou hem als haar General en wel nu.


Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Emptywo 11 nov 2015 - 14:33

I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] 11maiv7
pilgrim

The line between what brings us pain and what sustains us
is thinner than you’d imagine


Pilgrim ervoer hoe de zilte zeelucht zijn neusgaten binnendrong met elke ademhaling, genietend sloot hij voor een halve seconde zijn groene kijkers, maar opende ze algauw weer bij het horen van de Councillor’s woorden. “Ik kan je helpen deze wraak te realiseren, Pilgrim. Wordt mijn General en ik zal je elke wraak geven die je zoekt.” kwam er uit de mond van Skyfall gerold. Dat aanbod klonk hem niet verkeerd in de oren, helemaal niet verkeerd trouwens. De jonge hengst hoefde dan ook niet lang na te denken over dit aanbod.

“General Pilgrim, dat klinkt eigenlijk wel goed.” antwoordde Pilgrim zachtjes grinnikend. Hij keek nu met een grijns op zijn gelaat naar de bruinkleurige merrie voor hem. “Ik doe het. Ik neem je aanbod aan.” sprak de hengst met een onheilspellende glimlach op zijn mooie smoeltje geplakt. Nu zou hij eindelijk zijn wraak krijgen op die verdomde Vestival.


vengeance is mine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Stay under my skin
» Sins will be made in Dim light
» Oh, The Damn Bloodlines [Skyfall]
» Hide the demons inside of me [Skyfall]
» don't take anything for granted. ~ Skyfall.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I bare my skin and I count my sins [&SKYFALL] A2tpGgU :: » Archive :: Orlais-
» CHATBOX