Hallo iedereen!
Nou, ik ben dus Babs, ja dat is ook mijn echte naam. Sommigen zullen me misschien wel kennen van Warrior Cats. Ik ben 16 jaar oud en ik woon in Apeldoorn. Ik ben dol op het luisteren van muziek en op tekenen. Ik heb ook een huisdier, een Fox Terrier genaamd Scooter. Mijn muzieksmaak varieert heel erg, maar ik luister heel erg graag naar onder andere Sonata Arctica, Breaking Benjamin en Within Temptation. Ik kijk ook erg graag naar bepaalde Anime, al ben ik kieskeurig. Tot nu toe staat D. Gray man op mijn favoriet hiervoor.
Om lid te worden van dit forum moet ik eigenlijk een heel erg grote hobbel van mezelf overwinnen, want ik ben als de dood voor paarden. -Don't laugh, please- Na één keer een rijles gehad te hebben toen ik jonger was, ben ik bang geweest voor paarden. Dit komt mede door de slechte kwaliteit van deze rijles. Ik werd meteen op een heel erg groot (En best wel wild) paard gezet en na 2 rondjes stappen moest ik ook meteen in draf waardoor ik er meerdere malen bijna vanaf viel. Dus tja, ik en paarden zijn nooit goed geweest samen. Maar na de positieve verhalen van Wazoula over dit forum, ben ik toch verleid om lid te worden van Blue Moon Horses. (:
Maar goed, beetje lang geworden, m'excuse ^^"
Groetjes,
Babs