IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Exploring the world..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
Exploring the world.. - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Exploring the world.. Exploring the world.. - Pagina 2 Emptyma 11 jun 2012 - 22:31

De woorden van E'rayhon kwamen niet volledig als een schok, als zijn zoon het niet zou hebben gevraagd dan zou E'vesdar hem op een gegeven moment hebben uitgenodigd. Een half smalend lachje siert zijn lippen en hij richt zijn warme gouden ogen in die van E'rayhon. 'Ik zou je meer dan graag willen verwelkomen in mijn rang, maar er gaat een bepaald gesprek aan vooraf, en ik hoop dat je begrijpt dat ik je niet zal kunnen voortrekken wanneer je je bij me aanmeld. Hoe graag ik je ook aan mijn zijde zou willen hebben' Hij glimlacht naar zijn zoon, hij was trots, hoe lang was het geleden dat hij die emotie had gevoelt?

Jaren, jaren geleden, misschien was het wel geweest toen O'delden voor het eerst over de vlaktes had gerent naast hem, ja dat was een mooi moment geweest. E'vesdar zou er alles voor doen om O'delden voor een laatste keer te kunnen omhelzen. E'rayhon herinnerde hem aan zijn eerste zoon, niet qua uiterlijk maar qua innerlijk, O'delden had eveneens dat zachtaardige karakter gehad, hij zag het goede in van elk dier en was bijna naïef hoe hij zich opstelde. Hij was zich soms van geen kwaad bewust, en tot de dag van vandaag vervloekte E'vesdar zich nog steeds dat hij niet goed genoeg had opgelet, niet had gezien hoe O'delden een misstap had begaan en werd verzwolgen door de natuur.

De emotie's grijpen hem voor een kort moment naar de keel, en alsof de adem uit zijn longen is geslagen hapt hij even kort naar adem, gevolgd door een zachte kuch. Hij schud zijn robuuste hoofd en laat zijn ogen over de omgeving glijden, de zachte bloemen waaien in de wind, en de schaduwen van het bladerdak spelen op de grond. 'Ik zal snel weer terug moeten naar mijn kudde, ik werd al langer verwacht. Maar je zou me vreselijk blij maken als je me kwam op zoeken. Beloof me dat je nergens heen gaat?' E'vesdar zijn ogen zijn bijna hoopvol wanneer hij deze weer op E'rayhon richt, nogmaals een zoon verliezen ging hem te ver.

Exploring the world.. - Pagina 2 Vesdartekst
Lerav, Flight, E'rayhon, Delaney <3
Terug naar boven Ga naar beneden

Exploring the world..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» The world is not like I my dreams
» I'm New In This Wonderful World
» Alone in the wide world for a moment
» A timeless world
» Let's rule the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Exploring the world.. - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX