IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

HELP! Large, hungry wolf behind me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Anastasia♀

Anastasia♀

Profile
Number of posts : 10
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptydo 24 mei 2012 - 17:39

HELP! Large, hungry wolf behind me! Kellyo

Haar neus bewoog nieuwsgierig door de lucht terwijl de merrie de bosjes goed in de gaten hield, haar oren stonden recht overreind. Zou ze het wagen? Zou ze het durven om in het bos te gaan? Kelly hield meteen op en keek naar het bos dat er best wel eng uitzag met alle schaduwen. Voorzichtig hief Kelly haar been en zette een stap in het donkere bos. Het voelde goed om zo iets zelf te beslissen en de jonge merrie hief haar hoofd omhoog en begon rustig te stappen. Al snel veranderde haar stap in draf en ging over naar galop, ze sprong sierlijk over de boom heen en lande voorzichtig op de grond. Zo bleef ze doorgaan tot ze moe werd en begon te stappen maar toen ze weer in een rustig pas was stapte ze per ongeluk op en blad en lette niet op wat er onder zat want meteen begon het onder haar voeten te ritselen en Kelly hinnikte geschrokken en zette snel stappen naar achter en keek toe hoe en slang dood aan het gaan was op de grond, ze had blijkbaar op de kop haar enorme hoef gezet en het was nog maar een kleintje. Uitnieuwsgierigheid boog de merrie haar hoofd om er aan te snuffelen en plotseling hoorde ze een diepe hongerige grom, ze hinnikte geschrokken en haar hoofd vloog meteen omhoog en keek naar de bosjes, in haar hoofd hoorde ze een stem roepen: WOLVEN, Kelly keek bang omzich heen maar snel werd er een automatisch piloot ingeschakeld en begonnen haar poten te rennen weg van het gevaar, weg van deze plek, Toen Kelly achter om keek zag ze een grote hongerige wolf uit de bosjes springen, hij was blijkbaar alleen want hij droeg geen roedel geur en hij was vreselijk uitgehongerd, die wolf begon achter haar aan rennen en Kelly versnelde haar pas, gelukkig was ze al snel sinds ze een veulen was. Toen de wolf naar voren sprong om haar te bijten bokte Kelly naar achter en begon weer verder te rennen, weg van de enge roofdier. Al snel zag ze de hongerige wolf haar inhalen en ze nam een scherpe bocht naar links en sprong over een omgevallen boom en hoorde hoe grom van de wolf in piepen veranderen en wegstierf. De jonge merrie remde meteen af en draaide zich meteen om en keek nieuwsgierig naar de plek waar net nog een hongerige wolf achter haar zat en nu een paard in die plaats stond. Haar ogen stonden bang maar ook nieuwsgierig.

-moet nog inkomen-

Open



Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptydo 24 mei 2012 - 19:28

Shylar draafde door de vlakten, haar bruine vacht glinsterend in de zon, haar lichtbruine manen wapperend in de wind. Ze was al een tijd hier en besloot om toch een kijkje te gaan nemen in de bossen van Ferelden, hoewel ze nog in rang een zat hield ze van reizen naar andere gebieden, wat nooit zou veranderen.

Even verderop zag ze een merrie rennen en voelde dat die in de problemen zat. Niet snel daarna verscheen er een hongerige wolf achter haar. Shylar rende achter de wolf aan, niemand kwam aan een nieuw paard zolang ze zou leven, ze had zelf al genoeg meegemaakt dat ze in de steek werd gelaten in bepaalde situaties.

Toen de merrie over een omgevallen boom sprong greep ze haar kans, Shylar rende zo hard mogelijk naar de wolf toe en beet een paar keer hard in zijn nek en schopte tegen zijn achterste. De wolf rende piepend weg een een zelfgenoegen glimlach sierde haar lippen. Toen Shylar zich omdraaide zag ze de bange merrie, die ze nog niet eerder gezien had.
'Alles oke?' vroeg ze met een lichte bezorgdheid in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastasia♀

Anastasia♀

Profile
Number of posts : 10
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyvr 25 mei 2012 - 17:00

HELP! Large, hungry wolf behind me! Kellyo

'Alles oke?' vroeg de merrie met een lichte bezorgdheid in haar stem. Nog steeds keek Kelly bang maar nu kalmeerde ze wat meer en zette een stap naar voren en knikte een beetje zenuwachtig 'B-b-bedankt.' zei ze zachtjes en keek om zich heen, haar oren gingen heen en weer terwijl ze verschillende geluiden opvingen. Toen keek ze weer naar de pad waar de wolf was weggerend en hief haar hoef, ze was niet echt gewond maar wel dood moe, ze had heel veel enegie verbruikt om te blijven rennen en zich te verdedigen.



Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 26 mei 2012 - 19:40

De merrie knikte een beetje zenuwachtig. 'B-b-bedankt.' zei ze zacht. Shylar volgde haar ogen naar het pad waar de wolf was weggerend. Toen de merrie haar hoef ophief keek ze aandachtig. 'Kommaar, ik breng je wel weg van hier.' zei ze nogsteeds met haar fluweel zachte stem. Shylar stond ervoor bekend dat ze voor iedereen zorgde, wat er ook was of wat je verleden was maakte voor haar niet uit. Nogsteeds bezorgd keek ze naar de merrie. 'Ik heet Shylar, jij?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Anastasia♀

Anastasia♀

Profile
Number of posts : 10
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyzo 27 mei 2012 - 11:05

HELP! Large, hungry wolf behind me! Kellyo


'Kommaar, ik breng je wel weg van hier.' Kelly ontspande zich een beetje en merkte nu pas dat ze dit bos helemaal niet kende dus ook was verdwaalt, ze knikte en stapte rustig naar het merrie. 'Ik heet Shylar, jij?' de merrie namens Shylar keek haar nog steeds bezorgd naar haar en Kelly leit zien dat ze weer rustig was. 'Mijn naam is Kelly, en hoe hbt u die wolf verjaagd, hij was zooo groot en zoo eng.' Zei ze en keek nieuwsgierig. Haar ogen twinkelde nieuwsgierig en ze wou graag leren hoe je zulke enge wolven weg kon jagen.



Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyzo 27 mei 2012 - 22:29

Kelly ontspande en liet zien dat ze weer rustig was. 'Mijn naam is Kelly, en hoe hebt u die wolf verjaagd, hij was zo groot en zo eng.' zei ze en keek nieuwsgierig met haar twinkelende ogen. Shylar glimlachte. 'Zeg maar je hoor, er moet niks formeel gaan.' zei ze met een lach. 'Ik kom van een gebied waar regelmatig wolven waren, en ze zijn meestal na een paar trappen en is gevaarlijk kijken weg.' zei ze. Ze stapte verder, ze had niks met bossen en zeker niet s'avonds..

Terug naar boven Ga naar beneden
Anastasia♀

Anastasia♀

Profile
Number of posts : 10
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyvr 1 jun 2012 - 17:32

HELP! Large, hungry wolf behind me! Kellyo
Shylar glimlachte. 'Zeg maar je hoor, er moet niks formeel gaan.' zei ze met een lach. 'Ik kom van een gebied waar regelmatig wolven waren, en ze zijn meestal na een paar trappen en is gevaarlijk kijken weg.' zei ze. Ze stapte verder, Kelly stapte achter haar aan en keek om zich heen 'Weetje, bossen zijn eigenlijk heel eng en al zeker als het nacht is, je weet maar nooit welke gevaren er in de bosjes schuilen...Straks worden we beslopen door wolven en dat hebben we zelf niet in de gaten, of, of de shimmen zitten ergens hier in het bos en wachten op hun volgende prooi.' Zei ze misterieuze en spannend, Kelly kon super goed stemmen na doen en haar verhalen konden soms dood eng zijn.

sorry dat het zo laat is, ben nog al druk.



Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 2 jun 2012 - 7:38

'Weetje, bossen zijn eigenlijk heel eng en al zeker als het nacht is, je weet maar nooit welke gevaren er in de bosjes schuilen... Straks worden we beslopen door wolven en dat hebben we zelf niet in de gaten, of, of de schimmen zitten ergens hier in het bos en wachten op hun volgende prooi. zei Kelly misterieus en spannend. Shylar lachtte. 'Hier zitten geen schimmen, maar wij moeten snel terug in Minanter zijn, waar wel schimmen zijn.' zei ze zacht. De blauwe maan was aangebroken, en dat betekende voor elk paard dat je naar je eigen gebied moest gaan. Achterlaten zou ze Kelly niet doen, het is haar eerste blauwe maan. En Shylar had al contact gehad met een paar schimmen plus Avanti's tweelingbroer, een ex-schim.

Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 2 jun 2012 - 14:41

Ayana
LISTEN CLOSELY, FOR IT MIGHT BE THE LAST WORDS YOU'LL EVER HEAR
De blauwe maan hing weer boven het gebied en dus voelde Ayana de kracht door haar lichaam stromen. Haar diep, groenblauwe ogen stonden gericht op de zwarte hemel waar de blauwe bol in hing. Adrenaline gierde door haar lichaam, ze kon bijna niet stilstaan. De twee littekens in haar hals waren duidelijk aanwezig, het was alsof ze zijn tanden weer in haar nek voelde boren. Een lange tijd geleden was dat. De valkkleurige merrie liet haar donkere manen weer over de puntjes glijden en zette zich af tegen de grond om op een redelijk tempo door het bos te galopperen. Ze moest zich inhouden, want de snelheid waarmee ze kon rennen zou ongetwijfeld alle prooi uit het gebied verjagen. De bossen waren niet veilig tijdens blauwe maan en dus waren de paarden hier extra op hun hoedde.
Haar oortjes priemde zich naar voren toen ze het geluid van twee paarden opving. Een lichte grijns verscheen op haar lippen, terwijl ze haar koers wijzigde en richting de twee stormde. Binnen hoorafstand voor de twee normale paarden, hield ze stil en ging rustig stappend verder. Haar sierlijke uiterlijk leek niet zo gevaarkijk, maar haar uitdrukking vertelde genoeg. Geen maskers tijdens blauwe maan, dat was de tijd waarop ze volop kon genieten van haar echte persoonlijkheid. Natuurlijk hoorde ze hun gesprek half aan, maar vooral de laatste woorden die één van de merries uitbracht deed haar ogen gevaarlijk twinkelen. Perfecte timing. De merrie had de woorden nog maar net uitgesproken toen Ayana haar entree maakte en op de twee afstapte. Rond haar lippen hing een grijns die haar scherpe hoektanden ontblootte. 'Weet je dat zeker?' sprak ze op melodieuze toon. Eentje die zacht klonk, maar waarvan je wist dat er heel wat achter school. De twee moesten al geraden hebben dat zij een schim was, dankzij het tonen van haar blinkende hoektanden. 'Heeft niemand je dan geleerd dat de schimmen gek zijn op het donkere bos?' vervolgde ze. Haar groenblauwe ogen strak op de twee gericht, nog steeds twinkelend in het blauwe licht.
AVANTI'S RIGHT-HAND // SHADE
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastasia♀

Anastasia♀

Profile
Number of posts : 10
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 2 jun 2012 - 14:59

HELP! Large, hungry wolf behind me! Kellyo

Shylar lachtte. 'Hier zitten geen schimmen, maar wij moeten snel terug in Minanter zijn, waar wel schimmen zijn.' zei ze zacht. Kelly keek naar de lucht en zag de blauwe maan opkomen, ze slikte bang, en toen hoorde ze hoeven, In de verte zag ze en dood gewone merrie op de eerste ogenblik maar als je goed naar de uitdrukking keek wist je meteen dat je moest oppassen voor die merrie. Je kon de scherpe hoektanden zien en Kelly keek benauwd naar Shylar. 'Weet je dat zeker?' sprak de merrie op melodieuze toon. Kelly's oren draaide heen en weer en gingen plat tegen haar nek, je kon het wit van haar ogen heel goed zien en paarden die haar kende wisten dat ze nu voorzichtig moesten handelen. 'Heeft niemand je dan geleerd dat de schimmen gek zijn op het donkere bos?' vervolgde ze. Kelly slikte nog is en zette een stap achter uit, ze was bang, heel bang voor die merrie, en zeker nu ze wist dat het een shim was...

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 2 jun 2012 - 16:47

Shylar draaide zich om en zag een schimmenmerrie staan. 'Weet je dat zeker? Heeft niemand je dan geleerd dat de schimmen gek zijn op het donkere bos?' Ze ging voor Kelly staan. 'Jij bent dus Ayana, vraag me niet waar ik je naam van heb.' siste ze. Ze keek even achterom naar Kelly die verstijfd stond van schrik. 'Neem mij, maar laat haar gaan.' knikte ze in de weg van de bange Kelly achter haar. Ze zou liever zichzelf laten sterven dan iemand voor haar laten sterven. Shylar had dan wel een veulen, maar die was snel opnieuw ''gemaakt'', een levend wezen stierf en was weg.

Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 2 jun 2012 - 17:43

WazBeer schreef:
Ayana
LISTEN CLOSELY, FOR IT MIGHT BE THE LAST WORDS YOU'LL EVER HEAR
Ayana keek met genoegen toe hoe de zwarte merrie haar oren in haar nek legde en een stap achteruit deed. Niets beter dat het voelen van de angst die de paarden voor haar koesterden. En ze hadden er reden toe. Avanti's rechterhand was niet iemand om mee te lopen sollen en gezien ze al langere tijd onder zijn bevel stond was ze ook niet onopgemerkt. Daarom verbaasde het haar niets toen de andere merrie haar bij haar naam noemde. Deze had duidelijk meer pit dan het zwartje, gezien de merrie plaats nam voor haar metgezel en tegen de valk zei dat ze haar mocht nemen. Ayana's mondhoeken kropen omhoog tot een nieuwe grijns. 'Ach wat dapper toch, jouw leven om je kleine vriendinnetje te redden. Nobel hoor' sprak ze op zoete toon. 'Maar ik denk dat ik jullie toch liever beide heb' vervolgde ze na een korte pauze. De merrie zette een stap richting het tweetal. Ze kon haar gestreepte benen nog maar net bedwingen niet te trappelen van enthousiasme. Het was tijd om het regiem van de schimmen weer te laten gelden. Ook Avanti was weer op rooftocht gegaan, maar ze wist dat hij zich deze nacht vooral zou bezighouden met het werven van nieuwe rekruten. Ze hoopte alleen niet dat het meer van die 'no respect' merries werden. Één Sythka was genoeg. Bij de gedachte aan de palomino laaide ze enkel op met nieuwe adrenaline. Ayana keek heel even naar de twee voor haar en schoot toen in een snelle beweging naar voren met de intentie om de 'dappere' merrie in haar schouder te bijten.
AVANTI'S RIGHT-HAND // SHADE
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastasia♀

Anastasia♀

Profile
Number of posts : 10
Status : Active
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Emptyza 2 jun 2012 - 19:48

HELP! Large, hungry wolf behind me! Kellyo

Ze ging voor Kelly staan. 'Jij bent dus Ayana, vraag me niet waar ik je naam van heb.' siste ze. Ze keek even achterom naar Kelly die verstijfd stond van schrik. 'Neem mij, maar laat haar gaan.' knikte ze in de weg voor haar staan, Even moest Kelly bij komen maar al snel ging ze recht staan en haar oren naar voren, ze werd nieuwsgierig maar ze was nog steeds lichtjes bang. Die shim merrie vond dit blijkbaar leuk dat Shylar haar ging verdedigen want ze grijnsde alweer. 'Ach wat dapper toch, jouw leven om je kleine vriendinnetje te redden. Nobel hoor' sprak ze op zoete toon. 'Maar ik denk dat ik jullie toch liever beide heb' vervolgde ze, Kelly hield zich in de achtergrond en hield de Merrie namens Ayana scherp in de gaten, toen ze zag dat de merrie naar de keel vloog om Shylar te bijten, Hinnikte Kelly luid en steigerde, haar hoef raakte de mond van Ayana zodat ze in de lucht beet, het was puur automatisme wat ze deed en ook om haar redder te redden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
HELP! Large, hungry wolf behind me! Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: HELP! Large, hungry wolf behind me! HELP! Large, hungry wolf behind me! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP! Large, hungry wolf behind me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» When they get hungry ... [Delaney]
» A little foal in a large world
» But like the lonely wolf I need a place to hide
» The lone wolf dies | jenn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: HELP! Large, hungry wolf behind me! A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX