IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

the bitch is just arrived

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
the bitch is just arrived Vide

Contact
BerichtOnderwerp: the bitch is just arrived the bitch is just arrived Emptydo 24 mei 2012 - 20:21



Ik liep met een gemene grijns op mijn gezicht door Minanter. Dezelfde grijns die bijna altijd aanwezig is. Met sierlijke en elegante passen draaf ik richting de kudde. Ik was merrie graag speelde met de hengsten. Ze was daar dan ook perfect voor door haar zoete stem en haar slanke, maar stevige lichaam. Mijn neusgaten blazen stevig lucht naar buiten en mijn manen waaien sierlijk door de lucht.

Een zoete hinnik komt uit mijn mond, als poging om iemand te roepen. Mijn benen gaan over in een rustige galop. Ik was deze lente nog niet hengstig geweest, maar was niet van plan om mezelf te laten dekken, of misschien wel? Ik had zo al een plannetje in mijn hoofd dat ik aan niemand zou vertellen. Hetzelfde plannetje dat ik altijd gebruik.

Ik was uit mijn vorige kudde verbannen door mijn slecht gedrag en het voor de gek houden van hengsten. De kudde waar ik ben geboren was heel streng en ik ben nu eenmaal iemand die me niet aan de regels kan houden en het graag voor mezelf opneem. Waar ik een hekel aan heb zijn hulpeloze merrie's die niet weten wat ze met hen leven moeten doen en die niet zonder de hulp van een hengst kunnen gewoon om hun aandacht te trekken. Ik trok hun aandacht op een heen andere manier.

the bitch is just arrived 1037tzt
Terug naar boven Ga naar beneden

the bitch is just arrived

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Arrived at a new place
» Vespero is arrived
» Just arrived. new place, new start ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: the bitch is just arrived A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX