IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:42

Vladimir en Vanille helpen bij rang 1. Als vechters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyzo 19 aug 2012 - 20:47

Pip is volgens mij weer actief met de Blauwe maan?

en Zsa(vanille) is er sowieso denk x'D
anders por ik dr persoonlijk voor dr kont.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyzo 19 aug 2012 - 22:49

Want Morax gaat wrs niet aanwezig zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyzo 19 aug 2012 - 23:35

De vechters krijgen elke maand een andere kudde toegewezen, en dit bepaald en behandeld Nicky allemaal. Omdat het vakantie is is iedereen gewoon wat actief, kunnen we niemand kwalijk nemen. Als na de vakantie deze mensen niet in actie zijn gekomen dan raken ze hun positie kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydi 28 aug 2012 - 10:43

Even een puntje ter discussie:

Rixan is loner en Image en Rixan hebben veulens, vrijwillig, ik vind dat Image dan eigenlijk ook verbannen moet worden omdat ze zich inlaat met figuren die we niet bij de kudde willen hebben.
Eengelijk's met Shylar die zich inliet met Aeron en nu zijn veulen, vrijwillig, draagt
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydi 28 aug 2012 - 10:51

vond ik ook, maar ik hield me erbuiten omdat diablo van rang drie is haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydi 28 aug 2012 - 11:20

Dat mag je hier gewoon melden hoor, het is mij helemaal ontgaan omdat ik Image niet meer speel, maar vind het logischer als ze ook verbannen word. Haar veulens echter mogen wel de kans krijgen om op te groeien in de kudde denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydi 28 aug 2012 - 11:37

Oh dat weet ik eigenlijk ook niet. xD
Ben het er denk ik wel mee eens, maar met de veulens. hn.. Denk dat die wel in de kudde mogen opgroeien? Aangezien hun er niets aan kunnen doen dat twee loners hun ouders zijn? Maakt het wel meer dramatisch als ze ook verbannen zijn.. Hmm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydi 28 aug 2012 - 13:22

Ja ik zou hen gewoon in Rang 1 zetten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydi 28 aug 2012 - 18:50

zitten ze al c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 11:03

Psst, ik kom maar weer s om een hoekje gluren ><
Ik ben aan t overwegen om gewoon met een min of meer schone lij te beginnen. Zou Vladimir wel gewoon graag behouden, omdat hij me vreselijk goed ligt, maar wil Flight misschien uit zijn leiderspositie laten ontzetten (en misschien wel een tijdje uit de kudde halen). Is het dan mogelijk om hem te laten vervangen door een van mijn andere paarden? (mogelijk een nieuw karakter) en kan dit ook een merrie zijn, of zijn alleen hengsten toegelaten als leiders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 15:37

Vervangen is niet mogelijk, wanneer een positie vrij komt is iedereen weer toegestaan om zich aan te melden voor die positie. Maar wetende hoe jij typt en hoe actief je normaal gezien bent denk ik dat je wel weer opnieuw gekozen zal worden. Binnenkort komt er sowieso een schoonmaak en activiteitscheck voor de leiders, volgende week denk ik. Iedereen die niet reageert word dan van zijn taak ontheven. En ik ga vele malen strenger letten op de overgangstopics, of daar wel vaak genoeg word geantwoord door de leiders
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 17:22

Even kijken, ik heb op verzoek van Ali een beetje de upgrade gedeelte opgeschoond. Degene die ik voor nu heb laten staan zijn;;

Morrow - Faerith
Astracan - Roque
Freyr - Roque
Iliho - Theron
Tyr - Roque
Serah - Faerith
Maëve - Theron



Als een van jullie wil dat ik er een van je overneem zeg dat maar dan komt Therrie, zelfde voor Roque <3

Moet er eentje weg volgens jullie zeg dat dan even of nou ja, jullie kunnen ze ook wegzetten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 17:28

Ik heb ook nog wat topics verplaatst die al te lang open stonden zonder antwoord.
Ik heb een activiteit topic geopend, en ik wil dat iedereen daar even meld wanneer die afwezig is en waarom, want ik ga maatregelen nemen als dit niet zo is. Hier onder even een lijstje van degene die niet actief zijn met hun leider in mijn ogen. Ik kijk het nog een week aan en ga dan maatregelen nemen.

- Treasure
- Morax
- Serano
- Flight (maar die gaat Nicky waarschijnlijk er uit gooien)
- Roque
- Theron (hier heb ik het al over gehad met Mimi)
- Faerith

Ik hoop snel meer activiteit te zien of redenen waarom je niet actief bent. Anders ga ik nieuwe leiders zoeken voor sommige posities. Ik vind het erg belangrijk voor de site dat de leiders (welke een groot deel in het 'plot' zijn van bmh) actief zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 23:32

Ali,
met alle respect hoor,
maar, als Morax niks moet doen, als er niks is, kan ik ook niks doe, hè.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 23:34

Dit is allemaal op voorbereiding voor de blauwe maan week die waarschijnlijk uitgerekt gaat worden tot 12 dagen, en dan heb je meer dan genoeg te doen en moeten de leiders ook echt actief zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 23:45

Het is goed, ik zal actief zijn,
Nu ja, Ik ga in september niet actief zijn, ik heb gezegt dat ik de blauwe maan uit zou doen, maar nu die verlengt is. Ook leuk voor mij, wil ik me inzetten en dan ga ik alles verliezen op het spel waar ik me aan optrek --"

Ali,
je doet maar wat je wilt Wink
het is jouw spel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 23:48

Prima, dan houd je je rang aan, maar als er ook maar iemand klaagt dat rang 1 geen actieve leider heeft dan ga ik me er ook niet mee bemoeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptydo 30 aug 2012 - 23:50

PAUZE xD
Ik ga niet heel september actief zijn, enkel tot de blauwe maan over is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyvr 31 aug 2012 - 9:39

Ja maar Lorry de site gaat niet even op 'stop' omdat jij weg bent, hier gaat alles verder, dus vind je het logisch dat ik mijn best doe om degene die er wel zijn actief te houden en degene die inactief zijn te ontslaan van hun positite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyvr 31 aug 2012 - 9:49

Zou Theron/Faerith/Roque(maar met Roque word het een beetje ongemakkelijk) even een topic kunnen openen voor Darlica waarin word uitgevonden waarom ze het in haar hoofd haalde om een loner op te zoeken en uit te vinden of het vrijwillig was. En dan mag je zelf een oordeel vellen. Als het topic vandaag nog niet is opgeëist door een leider van de tweede rang dan neem ik het topic met E'vesdar. Wil er een beetje een tempo in houden.

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1461-darlica-o-who-ll-be-the-last-to-die-for-a-mistake#33243
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyvr 31 aug 2012 - 11:45

Het spijt me dat ik zo een Tiran ben op het moment maar dat is gewoon even nodig om bmh lopende te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyvr 31 aug 2012 - 12:11

Is toch gewoon logisch? Iedereen is wat sloom etc, en dit motiveert mij ook om weer te gaan beginnen haha~
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyvr 31 aug 2012 - 12:11

Ik heb even een klein vraagje

Nou aangezien je een topic met blauwe maan enkel mag invallen als het noodgeval is.
En in de eerste rang geen overgangstopics zijn. Hoe zou ik mijn taak als leider dan waar maken? Want ik wil absoluut mijn best doen, maar moet ik gewoon normale topics openen if nog iets specefieks?

En Ali, je doet wat je moet doen. Leiders zijn van groot belang en ik kan je enkel gelijk geen. Het is misschien soms hard maar het kan niet anders
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Emptyvr 31 aug 2012 - 12:25

Ik ben het dus eens met Pip,
het is wel dat ik niet actief ben zoals jij dat zegt Ali,
maar als ik niks kan doen, moet ik ook niks uit mijn duim beginnen zuigen hè.

En ik vraag niet om het spel stil te leggen, ik zeg gewoon dat ik mijn best wil doen voor school. Sorry als ik alles wat ik vorig jaar heb verprutst weer wil oppakken, ik snap volkomen dat je het hier actief wilt houden. Maar ik ga enkel de blauwe maan actief zijn, als ik dat volhoud nu hij plots 12 dagen duurt, daar had ik dus niet op gerekend.

Ik wil niet slecht overkomen ofzo, maar voor mij is dit moeilijk.
Ik heb namelijk al veel moeten afgeven hier op BMH en Morax is heel belangrijk voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 5 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 5 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX