Pip Editor
Profile Number of posts : 2407 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask di 10 jul 2012 - 17:14 | |
| Kayleigh You only live once, but if you do it right, once is enough.
Mijn ogen bleven hangen in zijn prachtige ogen. Genoot van elke seconde dat ik het genoegen kreeg ze te bestuderen. Ze bekeek zichzelf in zijn ogen. Zo helder dat ze werkte als een spiegel. Ooit was ze trots geweest op haar elegante , bijzondere lichaam. Tegenwoordig was het zo verzwakt dat er geen enkele leuke kant meer in zichtbaar was. Waarom wilde deze hengst haar helpen? Ze was op het moment niet meer de meest knappe merrie. Misschien had hij de hoop, netals ikzelf, dat ze ooit weer de oude kon zijn. Wanneer zijn lippen een warme lach verlieten gleed zonder enig besef mijn mondhoek omhoog. De warme lach maakte zijn ogen flikkeren van plezier. Het was alsof zijn plezier haar aan stak. Met haar tanden lichtjes ontbloot verliet een grinnik haar lippen. Speels gaf ze hem een duw tegen zijn hals.
Deze hengst...Hij was anders dan de meeste. Ze wist niet waarom. Maar tegenwoordig was elk paard in BMH kil, koud en bot. Niet enkel de schimmen. Keken neer op andere, zagen alleen zichzelf staan. Maar Theron... Hij gaf haar, ondanks dat tempratuur van wel 12 graden onder nul een warm gevoel met zijn stem , zijn lach. Zijn woorden gaven haar weer enkel vertrouwen. Zoals haar moeder haar had toegesproken vlak voor haar dood, dat ze niet de moed moest laten vallen.
Wanneer hij begint over de zeewind spitste ze haar oren nieuwsgierig naar voren. "Zeg Kayleigh, heb je wel eens gehoord van wat de zeewind allemaal voor je kan doen?" Ze schudde haar manen voor haar ogen weg. Soepeltjes en licht vielen ze om haar fijne hoofd heen. ”owhja… “ Ze sloot haar ogen een moment en liet de geluiden van de ruizende zee in haar oren afspelen. ”Ik ben meer het bos-soort. Maar heb wel verhalen gehoord. De heerlijke wind die je gedachtes mee voert, ver hier vandaan. De eindeloze zee, het gevoel dat je aan de rand van de wereld staat, maar tegelijke tijd weten date r nog zoveel meer is… Verlangen erna, maar daarna weten dat je niet kan verlangen naar meer en er maar mee moet dealen…” Sprak ze zachtjes. Bedachtzaam. Haar oren gedraaid naar de kustlijn. Het ruizen van de zee dat al lichtjes hoorbaar was. ”Verras me!” Sprak ze uit. Enthousiasme hoorbaar in haar woorden.
Vol souplesse brengst ze haar soepele lichaam in beweging. Met een dribbel loopt ze in op de grote Theron. Zijn passen waren vele malen ruimer en sterker dan die van haar. Vol bewonderen keek ze naar de constructie van de spieren die onder zijn bonte huid rolden. Ze snoof de zoute geur die haar neusvleugels binnen drong in zich op. Haar oren priemde naar voren. Haar ogen volgde de afdalende grond. Nieuwsgierig bekeek ze Theron die geruisloos door liep naast haar. Het liefst had ze haar benen ver uitgestroken en naar de zee gerend. Maar hij nam HAAR mee, en niet zij HEM. Dus wachtte ze maar geduldig af.
|
|
|
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Profile Number of posts : 6870 Status : Active
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask vr 20 jul 2012 - 22:32 | |
| Haar woorden deden hem zijn brede nek schudden. ”Verras me!” Waren haar laatste woorden die doordrongen tot zijn oren. Hij keek haar recht aan met zijn bruine oog en duwde zijn neus tegen haar hals. "Geloof me, verrast zal je zijn. Je hebt nog nooit een zons ondergang als deze meegemaakt. Bijna speels staarde hij haar aan en duwde zijn neus tegen haar achterhand. Hij versnelde zijn pas zodra hij de kliffen in zicht kreeg. Snel met haar aan zijn zijde sprong hij stukje bij beetje verder omhoog tot hij op het plateau van de klif kwam. Perfect op tijd.. De sneeuw dwarrelde al niet meer uit de lucht en de hemel kleurde al rood van het schemerlicht. "Zie hoe de winter omdwaalt in de lente. Het magische moment waarop dag en nacht verenigd worden.. Er is geen ding mooier." Hij glimlachte zacht en duwde zijn neus tegen de hare. "Op een ding na wellicht." Fluisterde hij zacht met een glimlachje en kroelde door haar manentop. Vervolgens richtte hij zijn blik langzaam aan weer op de horizon. Met haar aan zijn zijde staarde hij de nacht tegemoet..
|
|
|
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask za 4 aug 2012 - 11:38 | |
| and now I'm begging you for absolution Onhandig klauterde ik mijn lichaam naar boven. Vanuit mijn ooghoeken bekeek ik hoe soepel Theron zich naar boven bracht. Helaas waren mijn passen te klein dus was die manier al uitgesloten concludeerde ik vlug. Hmm. Voorzichtig liep ik langs de rotsblokken naar boven. Een ongemakkelijk glimlach hing aan mijn lippen. Hoe gênant was dit dan wel... Een zachte zucht ontglipte haar lippen wanneer ze eindelijk haar hoeven plaatste op het gigantische rotsblok waar Theron zich bevond. Ze wilde haar mond net opentrekken om een speelse snauw te geven waarom dit nou nodig was. Maar toen vielen mijn ogen op de lucht. Mijn mond zakte ietsjes open. Wauw. Het was prachtig om de geweld in de lucht te zien die zich afspeelde boven de rustgevende horizon. Hoe de kleuren ovegringen van blauw naar paars, van paars naar rood, van rood naar oranje en oranje naar de gele kern. Het was verbazingwekkend mooi.
Wanneer ik Theron weer zijn mond open hoorde trekken draaide ik mijn oren rustig naar hem toe. ”Nee, het is prachtig” Sprak ik na zijn eerste zin. Maar hij was niet uitgepraat want snel voegde hij er enkele woorden aan toe. Ze draaide haar hoofd iets uitdagend naar hem toe. Een speelse glimlach sierde haar lippen. ”Als je het hebt over het grote litteken naast me, inderdaad” Grijnsde ik. Vlug duwde ik mijn neus in zijn lange dikke manen. Rustig snoof ik zijn geur in me op. Alles van hem straalde warmte uit, vertrouwen. Het gevoel dat je veilig bent. Het gevoel waar ik behoefte aan heb. Misschien dat dat ook de rede mocht zijn waarom ik me aangetrokken voel door deze hengst. De meeste hengsten hier speelde de botte boer, maar hij, hij is zo zacht en warm, echt een doetje. Eentje die na denkt over de gevoelens en niet ze zomaar wegwuift.
Kortom, hij was de hoofd prijs voor elke merrie. Concludeerde ik.
|
|
|
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask za 4 aug 2012 - 18:32 | |
| ”Als je het hebt over het grote litteken naast me, inderdaad” Grijnsde ze en Theron begon te lachen. Hij voelde hoe ze haar neus in zijn vacht duwde en Theron begon nog harder te lachen. In stilte keek hij voor zich uit. Tot de zon geheel onder ging en hij wist dat de lente officieel met de volgende zon mee zou komen. Een zoette geur deed hem echter opkijken. Geschrokken staarde hij haar aan. De zoette geur van haar hengstigheid drong diep tot hem door. Een onstuitbaar verlangen drong diep tot hem door en in stilte deed hij een halve stap achteruit. "Kayleigh.." Fluisterde hij zacht. Ze had wel vaker hengstigheid gemerkt bij merries maar iets aan haar. Iets maakte het zo veel intenser. Langzaam legde hij zijn neus op haar achterhand voor hij nog maals haar aankeek. Ze gaf een knikje en Ther slikte even. Maar gaf zich uiteindelijk aan zijn gevoel over zoals hij zo veel jaar geleden bij Whisper had gedaan. Langzaam duwde hij haar staartwortel weg en duwde zijn neus tegen het zachte vocht. Hij trok zijn hoofd omhoog en fleemde. Vervolgens duwde hij zijn voor hand tegen haar achterwerk aan om vervolgens helemaal omhoog te komen. Hij brieste zacht terwijl zijn benen zich rond haar flanken vasthielden. langzaam liet hij zijn tanden over haar schoft schuren en liet zichzelf versmelten in het moment. Een moment dat voor eeuwig zou kunnen duren.. |
|
|
Pip Editor
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask za 4 aug 2012 - 19:00 | |
| do not miss your chance to blow this opportunity comes once in a lifetime
Het was elke keer weer opnieuw verbazingwekkend welke transformaties de natuur elk seizoen weer onderging. Die van de winter op de lente wel de meeste. Hoe de sneeuw zich omwisselde met bloesem. Hoe de grauwe kleur zich liet vervangen door de vrolijke groende bladeren. Hoe de kou zijn jas aan trok en besloot de aarde voor een half jaar in een betere tempratuur te laten zitten. Het was wat speciaals, prachtigs, een van de wonderen van de natuur. Helaas bracht elk voordeel zijn nadeel met zich mee. Het nadeel van de lente: Hengstigheid. Zowel bij merrie’s als bij hengsten. Merrie’s liepen het gevaar van de dracht. En hengsten moesten hun lust en dierlijk instinct in de hand houden. Haast een onmogelijke opgave. Ondanks dat was het een plicht die op hun schouders lag.
Ze zag de directe reactie van Theron, de knappe hengst die –al wilde ze het in eerste instantie niet- haar hard veroverende. Haar lichaam stond in een tweestrijd. Normaal gesproken was ze weggerend, weg van de hengsten. Weg vam het gevaar op de dracht. Maar iets hield haar tegen. Die iets was Theron. Misschien was het suf of dom, maar haar gedachtes zeiden : Waarom ook niet? Ze hield van hem al had ze het hem nog niet gezegd. En hij –hopelijk- ook van haar. Nog voordat ze uit haar beslissing was schonk ze hem een warme glimlach toe gevolgde tot een knik. Geen woord, geen geluid.
Ze schrok even wanneer ze zijn zware lichaam voelde. Vlug zette ze haar benen stevig op de grond neer. Ze wist niet goed meer wat ze moest doen, zeggen, of juist niet moest doen of zeggen. Ze deed niets, sloot haar ogen en ging op in het moment dat ze samen kwamen. Ze voelde zijn warme lichaam op die van haar. Maar voor ze het wist was haar rug al weer bloot. Damp kwam van haar rug af. Ze zag het niet, maar het was waarschijnlijk wel zo.
Ze opende haar ogen en keek hem aan. In zijn diepe warme ogen die nog altijd hetzelfde waren. Ze liep een paar passen naar voren om haar neus in zijn manen te duwen. Ze zat met een brok in haar keel. Ze besloot dat ze het niet langer meer voor zich kon houden. Zeker nu niet. Ze keek hem hoopvol aan. Theron...” Sprak ze langzaam. Haar hersenen krakend hoe ze het wilde gaan zeggen. ”Ik me beloofd het nooit meer te doen, maar helaas zal ik deze nu verbreken” Sprak ik uit. Mijn stem klonk zacht, maar niet fluisterend of schor. ”Ik hou van je” Sprak ze. Afwachtend keek ze hem aan. Hopend dat hij het zelfde terug zou zeggen. Hopend dat hij het niet suf vond. En vooral hopend dat hij haar nooit meer alleen zal laten.
|
|
|
Michelle ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask ma 6 aug 2012 - 16:23 | |
| Het moment dat het over was had Theron al spijt. Spijt van wat hij ooit had gedaan. Spijt van het feit dat hij zichzelf had laten gaan en Whisper nu officieel ten schande had gebracht. Zijn gevlekte hoofd draaide hij weg en hij deed een stap achteruit. "Theron...” Haar zachte stem deed hem wel opkijken. Een blik vol schaamte. Nooit had hij zich zo overgegeven. Nooit had welke merrie dan ook iets in hem losgemaakt en zij.. Zij kwam gewoon langs en smeet alles van tafel waar hij ooit in had gelooft. ”Ik me beloofd het nooit meer te doen, maar helaas zal ik deze nu verbreken” Haar stem deed hem langzaam naar voren stappen tot hij weer naast hem stond. Damp kwam nog van zijn lichaam af van de hitte die net ontstaan was. Maar hij negeerde het. Zijn donkere oog staarde enkel haar aan.
”Ik hou van je” Die woorden kwamen in als een donderslag en Theron's ogen werden ondoorgrondelijk diep. Stil keek hij haar aan. De behoefte om zijn hoofd af te wenden en zich uit de voeten te maken drong zich naar boven en hij moest zich er tegen verzetten. Inplaats daarvan duwde hij zacht zijn neus tegen de hare. Het diepe donkerbruin van zijn oog werd wat warmer en hij keek haar zacht aan. Iets in hem brak en hij duwde tegen haar neus. "Ik zal je nooit alleen laten." Fluisterde hij zacht. Hoe dom het ook klonk het was de waarheid. Ze zou niet eindigen als Whisper. Theron zou altijd voor haar zorgen. Altijd.. |
|
|
Gesponsorde inhoud
Profile
Contact | Onderwerp: Re: Theron • Life under a mask | |
| |
|