IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Theron • Life under a mask

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Theron • Life under a mask  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Theron • Life under a mask Theron • Life under a mask  - Pagina 2 Emptyma 6 aug 2012 - 16:23

Het moment dat het over was had Theron al spijt. Spijt van wat hij ooit had gedaan. Spijt van het feit dat hij zichzelf had laten gaan en Whisper nu officieel ten schande had gebracht. Zijn gevlekte hoofd draaide hij weg en hij deed een stap achteruit. "Theron...” Haar zachte stem deed hem wel opkijken. Een blik vol schaamte. Nooit had hij zich zo overgegeven. Nooit had welke merrie dan ook iets in hem losgemaakt en zij.. Zij kwam gewoon langs en smeet alles van tafel waar hij ooit in had gelooft. ”Ik me beloofd het nooit meer te doen, maar helaas zal ik deze nu verbreken” Haar stem deed hem langzaam naar voren stappen tot hij weer naast hem stond. Damp kwam nog van zijn lichaam af van de hitte die net ontstaan was. Maar hij negeerde het. Zijn donkere oog staarde enkel haar aan.

”Ik hou van je” Die woorden kwamen in als een donderslag en Theron's ogen werden ondoorgrondelijk diep. Stil keek hij haar aan. De behoefte om zijn hoofd af te wenden en zich uit de voeten te maken drong zich naar boven en hij moest zich er tegen verzetten. Inplaats daarvan duwde hij zacht zijn neus tegen de hare. Het diepe donkerbruin van zijn oog werd wat warmer en hij keek haar zacht aan. Iets in hem brak en hij duwde tegen haar neus. "Ik zal je nooit alleen laten." Fluisterde hij zacht. Hoe dom het ook klonk het was de waarheid. Ze zou niet eindigen als Whisper. Theron zou altijd voor haar zorgen. Altijd..
Terug naar boven Ga naar beneden

Theron • Life under a mask

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» on the edge of insanity. (Theron?)
» [Looking for] Kader Theron
» There has happened too much that time cannot erase.. [THERON]
» Sometimes curiosity lead to dangerous issues (Theron)
» Lost in the snow ~Theron

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Theron • Life under a mask  - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Orlais-
» CHATBOX