IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

He'll always return. ~ Morax

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 9 jul 2012 - 10:18


Met bijna tranende ogen stapte Siberia driftig door het mieserige gebiedje van Minanter. Ze wist niet wat ze hier nog deed nu haar moeder even weg was. De palomino merrie was dan wel volwassen nu, een zekere leegte bleef haar hart vullen. Die leegte was doordat de schimmen haar vader gedood hadden. Ooit zou ze wraak nemen.. Ooit zou ze de eer van Gazardiel terug hebben.. Ooit zou ze haar moeder weer zien lachen..


De gure winterwind waaide hevig door Siberia's bijna witte manen. Ze moest moeite doen hem te trotseren omdat ze immers al aan het bibberen was vanaf het begin van haar tocht. De merrie had geen eindbestemming, had geen idee wie ze zou ontmoeten of verliezen en dat was beter zo. Ze hield er niet van om alles al op voorhand te weten.. Wetend dat het toch alleen slechte dingen zouden zijn.


Ze moest zich diep inhouden om geen hinnik naar een onbekend paard te slaan. Lang zou ze dit weer zonder te schuilen niet volhouden.. Net wanneer Siberia dacht neer te storten zag ze in de lucht een figuur.. Het was Gazardiel.. Haar lieve vader.. Een luide, schelle hinnik verliet haar lippen naar de lucht. En toen.. toen niemand het ooit zou verwachtten viel ze langzaam neer, bibberend van de tranen die over haar wangen stroomden en de kou. Hopend dat iemand haar snel zou vinden.

♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptydi 10 jul 2012 - 22:46


. M O R A X .
Met grote en krachtige passen draafde de gloednieuwe betha van rang één over het gebied waar hij nu deels de leiding over had. De blauwe maan was misschien wel gedaan, maar nog niet alle schimmen waren het gebied uit en overal dreigt gevaar. Met een strak en serieus gezicht draaft hij verder, Tresaure had zo zijn twijfels over Morax en hij gaf hem daar ook groot gelijk in, ondanks dat het in zijn tegendeel is begrijpt hij Tresaure maar al te best.

Voor zo'n jonge hengst was hij heel serieus en vond hij zijn taak alles behalve grappig of om mee te lachen. Op dit moment en hij hoopt dat dat nog een tijdje kan duren, is de kudde het belangrijkste voor hem en dat de paarden in de kudde zich goed voelen.

Zijn lichaam beweegt zich krachtig maar toch niet te onhandig of stoeferig verder. Wanneer hij voorbij een huilend paard komt stopt hij langzaam en gaat bij haar staan. "gaat het wel, juffrouw?" Zijn stem was oprecht en duidelijk bezorgt. Om extra steun te geven legt hij zich bij haar en duwt zacht zijn neus tegen haar wang. Hij sprak zachte woorden en suste haar om ook haar ademhaling en hartslag waar normaal te krijgen.

Al gauw vielen er weer dikke witte vlokken uit de lucht. Toch wou hij deze jonge merrie niet recht duwen en zeggen dat ze moest opstaan. Op dit moment moest ze eerst rustig worden en weten dat Morax haar niks kwaad zou doen en haar tot niets zou dwingen.

BETHA RANK ONE
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 11 jul 2012 - 19:51


In een waas hoorde Siberia een ander paard aankomen maar verzetten kon ze zich niet. De koude verspreidde zich langzaam verder en verder over haar lichaam. Was ze nu maar bij haar moeder, lekker dicht in haar vacht en manen. Ze sidderde bij die gedachte, ze had warmte nodig, heel veel warmte.


Een stem haalde haar uit haar gedachten. 'Gaat het wel juffrouw?' zei de bezorgde hengstenstem. De onbekende hengst ging bij haar liggen en duwde zacht zijn neus tegen haar wang. Siberia werd vertederd hoe hij haar probeerde te sussen, wat ook na even luktte. Met haar ogen nogsteeds gesloten stoptte ze met huilen en knikte zacht als antwoord op zijn vraag. Wie deze hengst ook was, hij was lief. Heel erg lief.


Witte vlokken daalden neer op haar palominokleurige vacht en haar groene ogen openden zich en keken op naar de hengst. Was deze hengst niet net de nieuwe bétha van rang 1? Of verwisselde ze hem met een ander paard.. Met al deze leiderswisselingen wist ze het niet meer wie - wie was. Maar als hij betha was, dan was ze hem meer dan dankbaar om haar een stuk van het leven te redden.

♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 11 jul 2012 - 20:22


. M O R A X .
Zijn blik stond nog steeds teder en bezorgt, maar al gauw merkt hij dat de merrie kalmeert en stopt met huilen. Dit was zijn eerste goede daad als betha en hoopte er gauw en tweede en derde bij te voegen. "Ik ben Morax, en wie mag deze knappe, jonge dame wel niet zijn." na deze woorden kon hij zichzelf wel op het hoofd slaan. Hij mocht niet zoals vele andere hengsten zijn. Het laatste wat mocht gebeuren was dat hij verliefd werd, dit zou hij op alle mogelijke manieren ontwijken, maar was wat hij deed echt fout. Neen, hij stelde deze merrie gerust door haar zeggen dat ze niet lelijk was en zich zeker niet voor zichzelf moest schamen.

Hij wrijft eens met zijn hoofd langs haar hals, om zich vervolgens las te trekken van de koude grond. Het litteken was niet zichtbaar voor deze merrie en dat was maar best ook. De meeste paarden wisten wie zijn ouders waren, maar wiste ook vele wat er met hem is gebeurt? Met zijn hele hart hoopte hij van niet, maar daar kon hij nu niks meer aan veranderen. Zijn hoofd zacht langzaam naar beneden en hij duwt zijn zachte neus nog eens tegen haar voorhoofd. Wachtend tot ze zou rechtstaan. Hij zou de merrie haar kans geven alles zelf uit te leggen, als ze dat wou. Er achter vragen, neen! Het was niet zijn taak paarden te dwingen iets te zeggen of het te vragen, als ze dat niet willen. Zijn blik kijkt het gebied nog eens rond, als betha had je nooit de kans rustig te liggen, je moest voortdurend op je hoede zijn voor eventueel gevaar.

BETHA RANK ONE
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 16 jul 2012 - 20:01



Nog steeds voelde Siberia de zachte en warme adem van de hengst tegen haar wang. Steeds meer kalmeerde ze en kon ze zichzelf verwarmen aan hem. ‘Ik ben Morax, en wie mag deze knappe, jonge dame wel niet zijn.’ Alweer keek ze de hengst die zichzelf Morax noemde aan. Dit wás dus de betha van rang één. Een kleine glimlach speelde rond haar grijskleurige lippen. ’Siberia.’ was haar korte maar dankbare antwoord. Ze was blij dat ze nu niet alleen moest zijn nu iedereen rondom haar in de put zat. Haar moeder trok op met een loner, haar tante was schim, haar vader dood. Yay for life.

Even zuchtte Siberia, waar was ze in beland. Zacht voelde ze het hoofd van Morax tegen haar hals langs strijken tot hij zich rechtzette en een teken gaf dat ze moest opstaan. Langzaam en moeizaam stond ze dan ook recht en schudde de sneeuwvlokken die zich toch een weg op haar zandkleurige vacht hadden gevonden. Haar blonde manen wapperden heftig mee op de bewegingen die ze maakte.

Haar groene ogen vonden de zijne. Wat moest ze zeggen? Normaal was ze altijd een spraakwaterval in deze situaties maar nu schoten de woorden haar te kort. Dus.. Jij bent de nieuwe betha? begon ze met haar zacht fluwelen stem. ’En oh ja, dank je..’ zei ze verlegen. Wat was dit nou, ging ze verlegen worden?
De gure wind was gaan liggen en haar ogen gleden over het witte landschap waar haar palomino vacht hard tegen afstak. Morax’ vacht stak ook hard af tegen de sneeuw, naderbij gezien was hij niet bepaald een lelijke hengst. Hij straalde vertrouwen en kracht uit. Maar ook liefde en vriendschap. Siberia mocht hem meteen al. Niet dat ze snel van vertrouwen was bij anderen maar hij was immers betha. Wat was een kudde zonder leiders die ze konden vertrouwen? Juist, niet veel.

Siberia zuchtte bijna onhoorbaar. Langs de ene kant haatte ze haar vacht, haar karakter. Maar langs de andere kant vond ze het wel even leuk om op te vallen. Niemand die ooit haar echte zelf had gezien en als het aan haar lag ging niemand dat ook zien. Hoe hard ze zichzelf soms moest tegenhouden om niet zomaar uit te vliegen of zichzelf van een klif te storten was onbeschrijfbaar. Ze werd er moe van, dood moe. Het putte haar zo hard uit dat ze zelf nog chaggrijniger werd dan haar moeder de laatste tijd was. Shylar werktte het niet op haar uit, maar Siberia merktte het wel. Van het kleinste verdriet of de kleinste pijn kon ze het voelen. Een kracht die ze van haar moeder ge-erfd had. Die kon ook meteen voelen of er iets mis met een paard was en stond voor elk paard klaar, van Loner, tot paarden van rang vier. Maar schimmen? Misschien haar zus. Daarintegen was Siberia annders, ze ver-achtte die beesten, van haar part mochten ze allemaal dood. Of nog beter, ze konden knielen voor haar. En ooit.. ooit zou die wens uitkomen.


♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 18 jul 2012 - 13:54


Het lichaam van Siberia voegde zich naast dat van mij. Mijn ogen glijden eens over haar lichaam om dan weer naar haar gezicht en heldergroene ogen te kijken. De bruine benen die zich onder mijn lichaam bevonden wandelen rustig en ontspannen verder. ”Ik ben inderdaad de nieuwe betha, maar daar heb ik het niet zo graag over.” Ik word niet graag anders bekeken gewoon omdat ik een hogere rang heb dan andere. Ik wil leven als elk ander normaal paard, enkele met een belangrijkere taak. Maar beter behandelt worden? Is het laatste wat ik wil.

”De kudde en de paarden dat er in leven zijn voor mij heel belangrijk en daarom heb ik je daar ook niet laten liggen, zou ik anders ook niet gedaan hebben hoor. Een merrie zoals jij verdient beter.” Mijn stem klonk zacht, aardig en oprecht.

Ik ben wel redelijk nieuwsgierig naar het verhaal achter deze merrie ongeveer even oud was als ik. Haar vacht laat me denken aan de lente, de zon. "Als je het niet wilt vertellen snap ik dat maar al te graag..." Ik onderbrak even mijn zin om al eens te kijken naar de uitdrukking op haar gezicht. Iets daarna praat ik rustig verder. Nog steeds is mijn stem zacht en rustgevend. "...Maar waarom lag je daar eindelijk te huilen?" Altijd wilde ik het paard zijn waar andere bij kunnen uithuilen en hun problemen bij kwijt kunnen en dit was nu net het perfecte moment om er mee te beginnen.

Nog steeds wandel ik gelijkmatig voort, met aan mijn zijde Siberia. Ik spreek me niet uit over haat uiterlijk of wat ik van haar vind. Als betha kan ik me niet met liefde bezighouden.

De bruine oren die bovenop mijn hoofd staan draaien nieuwsgierig in het rond. Af toe kijk ik eens naar Siberia. Mijn hoofd draait een beetje rond op zoek naar een plek om te schuilen voor de koude sneeuwvlokken die uit lucht naar beneden vallen. De lucht is grijs en zon heeft vandaag geen enkele kans om nog maar eens te komen spieken. Ik hou halt wanneer ik iets verderop een soort grot zie. Mijn hoofd duwt teder tegen de palominokleurige merrie haar hals. Mijn lichaam draait zich voor dat ze eindelijk geen andere keuze had dan mee te gaan.

Eenmaal binnen in de grot kijk ik Siberia eens lief aan. ”Leg nu eens alles rustig uit.” Het is mijn taak paarden op hun gemak te stellen en ervoor te zorgen dat ze hun problemen niet opkroppen. De zon was al aan het zakken en om het haar nog gemakkelijker te maken geef ik het goede voorbeeld en leg me op mijn zei neer. De bodem onder mijn lichaam was misschien wat hard, maar nergens in Minanter of in heel Blue Moon Horses vind je nu een zachte bodem. Dag en nacht vriest het dat het kraakt.

Ik lig helemaal tegen de zijkant van de grot en dus moest Siberia echte steun willen en warmte zou ze gemakkelijk voor me kunnen gaan liggen, maar wou ze dat niet, was er ook nog genoeg plaats om verder weg te gaan liggen. Geduldig wacht ik op geluid en ondertussen kijk ik naar buiten hoe de sneeuwvlokken als maar groter werden en hoe de wind als maar steviger begint te waaien. De winter is een prachtig seizoen, net zoals alle andere. Maar toch haat ik dit seizoen enorm. Het is koud en brengt problemen mee voor de hele kudde. Nooit heb ik er zo over nagedacht, maar sinds kort denk ik er wel zo over.

Plots draait de windrichting voor even en waaien alle sneeuwvlokken en wind richt naar binnen, binnenin de grot. Dikke sneeuwvlokken vliegen tegen mijn hoofd aan en gure, koude wind waait wild door mijn vacht en manen. Wanneer de wind weer verder waait naar waar hij juist waaide zucht ik opgelucht en kijk eens bezorgt en teder naar Siberia.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptydi 24 jul 2012 - 11:49


Toen ze eenmaal recht stond kon ze haar ogen niet van Morax afhouden. Erg groot was hij niet, dat was zij immers ook niet. Haar zandkleurige vacht was ondertussen helemaal bedekt met witte sneeuwvlokken die zich door de lucht een weg naar beneden baanden. Siberia voelde hoe zijn ogen langs haar lichaam gleden en toen in dehare keken. Al snel bewoog hij zich voort en ze volgde zijn voorbeeld. Van te blijven staan zou ze niet warmer worden, het was beter om iemand bij je te hebben in een slechte, verdrietige tijd. Anders zou ze zich zo al van de kliffen gestort hebben..

'Ik ben inderdaad de nieuwe betha, maar daar heb ik het niet zo graag over.' antwoordde Morax. Ze knikte. Dit kon Siberia wel snappen, hij was inmiddels al Alpha geworden en dit kon niet makkelijk zijn. Erg lang zou het niet meer duren voor de blauwe maan aan de hemel zou staan en zullen de leiders en vechters alles moeten geven om de schimmen te trotseren..

' De kudde en de paarden dat er in leven zijn voor mij heel belangrijk en daarom heb ik je daar ook niet laten liggen, zou ik anders ook niet gedaan hebben hoor. Een merrie zoals jij verdient beter.' Morax' stem klonk als muziek in haar oren. Even dacht ze dat haar hoofd helemaal rood werd. Nog nooit was er een hengst lief tegen haar geweest zoals hij nu was. Niet dat ze verliefd werd, nee. Al mocht hij nog de leider van idon'tcare zijn. Iedere hengst zou bij haar de ultieme test moeten doorstaan. Ze was immers zeker niet snel te verleiden. Dit had ze van haar moeder bijgeleerd. ''Laat nooit je echte gevoelens zien, laat de hengsten achter jou lopen en jij nooit of te nimmer achter hen'' en dit zou ze voor altijd onthouden.

Een kleine stilte kwam tussen hen en Siberia maakte er van gebruik om hem nog eens goed te bekijken. Een leidersfiguur? Ja. Arrogant? In de verste verte niet. Dat was wat haar toch een klein stukje aantrok tot hem. Hij was lief, zorgde voor zijn kudde, liet niemand alleen liggen in de koude, barre sneeuw.. Helemaal in gedachten verzonken keek ze met haar heldergroene ogen weer even naar de lucht. Haar vader zou trots op haar zijn geweest, mocht er ooit een manier zijn dat hij terugkwam zou ze er alles voor doen om dat waar te maken. Niet alleen voor haar, maar ook voor haar moeder. Die ging ondertussen wat verder in de liefde, maar diep in haar hart wist ze zelf dat ze hem miste..

'Als je het niet wilt vertellen snap ik dat maar al te graag..' Hij onderbrak zijn zin even en rukte haar uit haar gedachten en keek hem aan. Zijn stem klonk weer als een prachtige melodie.. DAMN Siberia hou je hoofd erbij, hij gaat je wat vragen.. '.. Maar waarom lag je daar eindelijk te huilen?' Een waterig lachje sierde haar grijze lippen en net voor ze iets wou zeggen duwde hij zacht tegen haar hals en ook zij kreeg de grot in zicht. Ergens was ze wel opgelucht dat ze even rustig haar verhaal kon doen bij iemand die ze nog maar net kende.

Langzaam maar zeker stapte ze samen met Morax naar de grot en eenmaal binnen slaakte ze een zachte zucht van opluchting dat ze die koude sneeuw niet meer op haar vacht moest voelen. 'Leg nu eens alles rustig uit.' zei hij en plofte zacht neer achter in de grot. Even schrok ze van een koude en gure wind die door de opening binnenkwam. Siberia ging behendig voor hem liggen en keek hem aan. Zijn ogen stonden bezorgd en teder, bestonden er echt zo'n lieve hengsten?..

Even sloot ze haar ogen en maakte zich emotioneel klaar om haar verhaal te vertellen. 'Ik ben geboren de laatste dag van de blauwe maan, net nadat de schimmen mijn vader gedood hadden.. M'n moeder was er helemaal kapot van en als jaarling vertelde ze me alles wat er toen gebeurd was met hem en wat er met haar in het verleden ook gebeurd was.. ze pauseerde even om adem te halen. 'Ik moest even weg van alle pijn en verdriet, nog elke dag denk ik aan hem en op dat moment was ik helemaal ineengestort.. Als jij er niet was geweest was ik nu vast veranderd in een paarden-ijsje.' Met die laatste woorden probeerde ze zichzelf wat op te fleuren, maar haar geluk duurde niet lang. Haar hoofd viel zacht neer tegen hem en een traan liep langzaam over haar wang. Ze was een niks anders dan een emotioneel wrak geworden.. maar op dit moment kon niks anders haar meer schelen. Morax kon op dit moment van alles van haar denken, maar zelfs dat kon haar geen jota meer schelen. Nu wou ze alleen maar alles van haar afhuilen, net zoals ze altijd al had gedaan..
♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 1 aug 2012 - 19:38


Zijn oren staan aandacht naar Siberia gericht en met een tedere blik luistert hij naar haar verhaal. Na haar bedank woordje duwt hij zijn neus tegen haar wang. Haar zet zijn lichaam weer recht en gaat naast Siberia staan. De stevige wind was gaan liggen en had plaats gemaakt voor een beetje zon, dat meteen ook de lente aankondigde. Morax wist maar al te best dat als deze merrie haar tijd zou komen hij het moeilijk zou hebben, maar dat hij zich als leider moet leren bedwingen. "Bedankt, en misschien kunnen we weer wat gaan wandcelen nu dat wind weg is." Wanneer Morax zijn neus buiten de grot stak rook hij de lente aan, vogels waren aan het fluiten en een zacht lentezonnetje brandde op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 1 aug 2012 - 20:19



Eindelijk leek de winter voorbij te gaan, de zon leek ineens alles en iedereen weer van de sneeuw te ontdoen. Maar deze beginnende lente had een iets te blauwe gloed naar haar smaak, in de verte kon ze een aantal paarden horen gillen van schrik. Kon het tijd zijn? Tijd voor die afschuwelijke wezens om uit hun bossen te komen. Siberia keek Morax onrustig en bezorgd aan, ze was bang omdat ze zichzelf kende. Al van jongs af aan werd ze gek tijdens de blauwe maan.. dit kon ze hem niet aandoen, net nu ze een soort van prille band tussen hun twee begon te voelen moest dit er weer tussen komen. Zo was het altijd al geweest en het zou niet anders zijn, nooit niet.

Hoe snel ze weer in gedachten verzonken was, hoe snel ze eruit werd gehaald door Morax' warme, zachte neus die zacht tegen haar wang duwde. Toen hij rechtstond kon ze niet anders dan hetzelfde doen, ookal was ze zich al vaag bewust van haar aankomende merrietijd.. zelfs de mentaal allersterkste hengsten konden er niet aan weerstaan, dus waarom zou hij dat dan wel? 'Bedankt, en misschien kunnen we weer wat gaan wandelen nu dat de wind weg is.' zei hij en stook zijn neus buiten om de lentegeur op te snuiven. Even moest Siberia twijfelen wat ze zou zeggen, bij een leider was je algemeen wel veilig, maar of zij veilig zou zijn voor hem? Dat was haar nogsteeds een raadsel.

Na lang aarzelen besloot ze toch om toe te zeggen. 'O..oke.. i..isgoed..d' Begon Siberia zacht te stotteren. Wie weet wat voor een beest nu weer in haar zou komen en ze zoals altijd door het lint ging. Ergens hoopte dat hij niet op haar stotterig gepraat zou letten en eerder naar de omgeving buiten zou kijken.. Nadat ze bij hem ging staan voelde ook zij hoe de zon haar gouden vacht weer deed opleven. Dit ging hem al zeker niet ongemerkt blijven zei ze glimlachend in haar gedachten, haar blik op zijn tedere ogen gericht.

♥ SHYLAR, †GAZARDIEL†

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyvr 3 aug 2012 - 13:37


Morax wandelde al kalm verder, maar bij de stotter in de stem va,n Siberia stopt hij en kijkt draait zich om. Hij wist niet echt wat hij hier van moest denken. ”Gaat het wel een beetje?” Zijn stem was zacht en duidelijk bezorgt. Hij wacht tot Siberia naast hem gaat wandelen en duwt zijn hoofd tegen haar hals en onder haar manen. De blauwe maan kleurde zijn lichaam blauw en een angstige blik is in zijn ogen te lezen. Gedachten schieten door zijn hoofd. Wat als er nu een paard in gevaar is en ik ben hier maar bij een merrie. Ik ben niks met merries, ze zorgen alleen maar voor problemen en lijden je af van je werk. Net zoals liefde nutteloos is. Ik moet naar de kudde rake! Morax zijn gedachten over merries en liefde was duidelijk voor elk paard, toch zei hij het nooit. Hij dacht het alleen en zocht niet te veel contact met merries als het niet nodig is. De merrie had steun nodig en dat gaf ik haar ook, maar meer zou er niet van komen of niet van mogen komen. Zijn oren staan naar voor gedraaid, wachtend en luisterend voor één enkel geluid dat een bedreiging zou kunnen vormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 6 aug 2012 - 13:22



Haat vulde haar groene ogen toen ze de laatste resten van die verdomde maan nog zag en vlug deed ze haar ogen dicht. Morax mocht haar zo niet zien, niemand mocht haar nooit zo zien, zelfs haar eigen moeder niet, zei Siberia in haar gedachten. Ze verdoemde zichzelf zo vol haat te zitten, ze háátte zichzelf daarom..

'Gaat het wel een beetje?' klonk Morax' stem zacht. Zacht schudde ze nee. Het ging niet, haar merrietijd zat er aan te komen en het enigste waar ze aan kon denken was hoe ze zichzelf tegen ging houden. Nog voor ze het door had verspreidde ze die ene zoete geur, hopend dat Morax er niet op in zou gaan. Zijn rang moest voor merries gaan, dat móest gewoon.

Met snelle passen stapte ze naarbuiten, voelend dat er toch een klein beetje wind was die niet naar hem waaide.. 'Kom je nog?' zei ze glimlachend. Acteren was altijd al haar beste vak geweest, die kwaliteiten kwamen haar nu perfect van pas deze lente & zomer. Net zoals Shylar haar geleerd had te doen. Hmm, waar wás haar voskleurige moeder eigenlijk naartoe.. de laatste keer dat ze haar zag was ze op reis richting het woestijngebied.. zou ze opzoek zijn naar een uitweg?.. Wou ze niet meer leven?.. Was ze iedereen en alles zo beu dat ze naar het loner gebied vertrok?..

Al snel schudde Siberia die gedachtes van zich af, haar blonde manen meedeinsend op de felle bewegingen. Het kwam wel goed, het kwam altijd goed.
♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 6 aug 2012 - 15:43


Ik nam de frisse lentelucht in me op, door mijn neus in de lucht te steken en eens goed in te ademen door mijn neus. Duizenden, miljoenen geuren vlogen mijn neus binnen,maar er was slechts één geur waardoor mijn hersenen een rare sprong maakte. Ik schudde wild met mijn hoofd en dacht eens goed na. De geur herkende ik, maar op dit moment kon ik het niet meteen plaatsen. Merrie, lente, hengst, ik,… Het sprong me plots te binnen. Hengstigheid. Ik briesde geërgerd en steigerde eens laag, nog geen 20 centimeter van de grond. Mijn lichaam plaatste zich weer naast dat van Siberia en dacht na. Als ik me nu niet bedringen zou ik dat ook niet kunnen bij andere merries die hengstig waren en dan zou ik de controle over de kudde verliezen. Het enige wat voor mij belangrijk is in het leven is mijn taak. De kudde rust in mijn handen en dan kan ik niet zomaar laten wegglippen door die merries met hun lastige periodes. Mijn moeder had me ook verteld dat mijn vader zich ook had laten misleiden door de geur, maar ja, daar zijn fout en die van mijn moeder sta ik hier wel. Dankje.

Langzaam bracht ik mijn lichaam in beweging en zuchtte eens als ik eenmaal verder wandel. Ik zorgde ervoor dat ik zeker voor of naast Siberia bleef zodat ik me niet kon laten vangen door de geur. Hij was nog niet zo heel sterk, maar toch. Ik wist maar al te best dat de geur sterker zou worden en dat, dat niet meer zo heel lang zou duren. Al gauw ga ik over maar een draf en zwaai speelt met mijn hoofd. Een vrolijke hinnik verlaat mijn keel, mijn hoeven landen met een klop op het gras en een frisse lentewind waait mijn manen en staart alle kanten op. De wereld rondom mij verdween wanneer ik overga in een vlotte en redelijk snelle galop. Ik zette mijn lichaam abrupt stil en steigerde eens hoog, weer vliegt de zoete geur mijn neus binnen, die Siberia met zich meedroeg. Nog twee keer achtereen steiger ik heel laag en hinnik eens lang, laag en zwaar. De wind draaide plots, mijn manen vlogen naar de andere kant en Siberia’s geur kwam recht op me af. Al mijn spieren waren opgespannen en mijn hals was dubbel zo dik geworden van de spieren, ik draaide hem in een krul en trippelde wat ter plaatsen. ”Kunnen we misschien uit de wind gaan staan.” Mijn stem klonk zwoel, charmant en zwaar, door de inspanningen en de hormonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 8 aug 2012 - 12:27



Siberia schrok even toen Morax' hoofd wild schudde, nu was de wind natuurlijk naar hem gericht waardoor de geur vast zijn neusgaten binnenschoot. Zelf kon ze niet bewegen, ze kon alleen zorgen dat ze haar hoofd altijd recht naar hem had gericht. Hij steigerde laag en kwam dan weer naast haar staan. Even wou ze haar neus tegen zijn hals drukken, maar dit zou hem alleen nog maar gekker maken. En hoe graag ze zelf ook wou, ze moesten beiden sterk zijn, ookal was dit niet bepaald dé makkelijkste opdracht ooit..

Langzaam stapte Morax verder en slaakte een zucht, er voor zorgend dat hij naast of voor Siberia liep. Zelf zorgde ze daar ook voor maar echt vermeiden kon ze niet. Ze kon er immers niet aan doen dat ze een kleine merrie was, en dat het lente was. Toen zijn passen versnelden in een draf en zwaaide zijn hoofd weer in het rond, vrolijk hinnikend. Siberia ging even stil staan om het schouwspel te aanzien. Bijna dacht ze dat ze medelijden met de hengst zou krijgen. Altans, bijna.

Morax passen versnelden nog een keer en gallopeerde snel om daarna weer ineens stil te staan, een paar keer te steigeren en een lange, zware hinnik te slaan. Arme hengst, verblind door hormonen en de geur die van haar afkomstig was. Ergens vond ze het wel grappig om hem te zien lijden, ze stond dan ook met een grijns van hier tot in Tokio om haar lichtgrijze lippen. Pas toen de wind draaide besefte ze hoe haar geur sterker werd en nu recht naar Morax gericht was die wat stond te trippelen ter plaatse, zijn spieren in zijn lichaam en nek nu overduidelijk zichtbaar. 'Kunnen we misschien uit de wind gaan staan.' vroeg zijn charmante en ineens zwaardere en zwoelere stem die zelf haar het hondsdol maakte. 'Dat lijkt me een perfect idee, voor er .. iets gebeurd.' zei ze zacht terwijl ze naar hem staptte en hem een kleine duw in z'n kont gaf. Zij zou niet voorop of naast hem lopen nu, nee. Laat hem maar voorop wat stoom uitblazen terwijl zij haar gedachtes en hart kon controleren.

♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 8 aug 2012 - 13:11


Morax
The struggle makes me broken, yet I can not go in one direction and not to another.


Wanneer ze me vooruit duwt trippel ik verder en blijf opgewonden hinniken, de geur bleef mijn neus instormen en mijn hersenen werden helemaal overgenomen door hormonen. Met sierlijke passen, hoog opgetrokken knieën en mijn hals prachtig in een gespierde krul gedraaid. Het zachte gras onder mijn hoeven gebruik ik als een trampoline, mijn oren staan strak naar voor gericht. Ik voelde de spieren bonken in mijn lichaam en mijn hart ging wild tekeer. Wat deed deze verschrikkelijke geur met me? Ik leek wel een dressuurpaard dat de hoogste proef liep dat er was. Mijn benen zwaaide krachtig en sierlijk voor me uit en mijn hals was verdubbelt van breedte. Zijn hoofd werd in een perfecte rechte lijn gedragen en mijn hals werd hoog gedragen. Ik wou me niet uitsloven, nou ja, ik wou dat toch niet, mijn hormonen dachten daar blijkbaar helemaal anders over. Zo trippelde ik verder, richting een grot die ik iets verder weg zich staan. Ze zag er ruim uit en dus genoeg ruimte om afstand te nemen van Siberia. Ik verruimde mijn passen, mijn getrippel veranderde nu in een magische uitgestrekte draf, zo werkte ik me een baan naar de grot. De zon begon stilletjes aan achter de bomen weg te zakken terwijl de maan ontwaakte en begon aan zin avondtaak. Eenmaal bij de grot aangekomen stop ik abrupt en wandel langzaam en behoedzaam het grijze, stenige en donkere gat binnen. Wanneer ik helemaal binnen ben merk k ik dat de grot eindelijk redelijk klein is, maar wel verrassend hoog is. Met een ruk draai ik me om en wou weer naar buien wandelen, maar iets hield me tegen, ik had alleen geen idee wat. Na nog enkele seconde denken sprong het me te binnen. "Komaan Morax, dit is je kans voor je eerste veulen, dat laat je toch zomaar niet liggen? Of wel soms?" Klonk een stem in mijn hoofd. Weer schudde ik wild mijn mijn hoofd, waardoor mijn manen wild heen en weer vlogen. De geur was heel verleidelijk en ja, het liefst van al sprong ik nu zonder pardon op de merrie haar rug, maar ik was een leider en moest me gedragen. Van veulens komt meestal ook liefde en daar heb ik geen nood aan. Ik moest en zou uit deze grot komen voor Siberia besloot hier echt te blijven of voor ik besloot mij helemaal te laten gaan. Wanneer ik langs haar door wandel kan ik het iet laten eens in haar gat te bijten, om daarna een te steigeren. Ik bleef met mezelf strijden om hier buiten te raken, maar mijn hormonen wonnen het van me en dus wandelde ik weer de grot in. Om niks uit te halen bij en met Siberia duwde ik mijn hoofd tegen de wand van de grot en bleef daar koppig staan. Weer drong de geur mijn neus binnen en overwon mijn hersenen. "Sorry, misschien al voor later." Ik hinnik een zacht en plots rook ik niks meer. Blijdschap vloeide door mijn aderen en ik kon wel een gat in de lucht springen.

Dit duurde slechts eventjes. Niet veel daarna komt dezelfde geur als daarvoor, mijn neus binnengestormt, alleen was ze nu veel sterker als anders. Ik steigeren hoog en laat één van mijn hoeven over haar rug landen. Ik herpak mezelf weer en spring weer van haar af. "G.. ga w.. weg !! Alstubli..blieft...!" Mijn stem stotterde van opwinding en van de moeite dat ik moet doen om mezelf te beheersen. Weer begon te trippelen en begin cirkels om haar heen te draaien. Een lange, zware en opgewonden hinnik verlaat mijn keel en niet lang daarna nogeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 8 aug 2012 - 22:41


Siberia bleef licht-geamuseerd toekijken hoe Morax gekker werd van zijn hormonen. Siberia zette een paar stappen vooruit toen hij bleef trippelen over het gras, zijn hals buigend alsof het hem werd gedwongen te doen. Voor haar leek het alleen maar uitsloverij, net zoals het voor haar moeder leek. Elke hengst zou deze tijd voor haar buigen, en pas als zij het zelf zou willen draaide ze zich om en liet zich bespringen. De meeste denken alleen maar dat de hengst alles beslist wat er in het 'liefdesspel' gebeurd, maar als de merrie nee blijft zeggen en als het echt moet tegen een boom zou gaan staan, blijft het ook nee, dan bespringt hij maar een andere hengstige merrie die op dat moment wél wil. Maar wou Siberia een veulen, iemand om voor te zorgen, alleen? Morax zou vast geen tijd hebben voor het kleintje en ze wou haar moeder er natuurlijk niet elke dag mee opschepen. Zij zou een kleine zus of broertje krijgen, en Shylar een kleindochter – of zoon. Altans, ze dacht toch dat haar moeder naar Seheron ging voor een veulen, maar waarom in gódsnaam naar dat dorre woestijngebied?

Sib werd uit haar gedachten gehaald toen Morax een grot binnen stapte. Was dit wel een goed idee om in de grot te blijven? Vanbuiten leek hij breed en groot, maar binnenin was het minder breed dan ze dacht. Toen hij langs haar liep beet hij in haar achterste. Bijna instinctief gooide Siberia haar hele lichaam omhoog, of ze zich ging laten doen door een kleine beet? Nooit niet. De steiger achteraf deed haar zo goed als niks. Koppig duwde hij zijn hoofd tegen de grotwand en ze kon het niet laten om even te grijnsen. 'Sorry, misschien al voor later.' klonk zijn stem. Wat zou hij daarmee bedoelen? Erg lang kon ze er niet over nadenken, want een zachte hinnik verliet Morax' lippen en leek even opgelucht.

Morax' steigerde hoog en nu schrok ze wel, zijn blik leek veranderd te zijn. Een hoef viel op haar rug en alweer bokte ze in zijn richting om die er toch maar af te krijgen. Snel duurde het niet want even later was hij er alweer af. 'G.. ga w.. weg! Alsjebli..eft...!' Zijn stem was stotterend door de opwinding die duidelijk door zijn lijf gierde. Siberia schudde met haar hoofd toen hij cirkels rondom haar begon te draaien en een zware, lange, opgewonde hinnik zijn lippen twee keer verliet. Snel duwde ze haar kont tegen de grotwand. 'Je moet je beheersen Morax, denk aan je positie. Je gaat altijd met merries in contact komen, dit is nu wel de perfecte gelegenheid om zelfbeheersing aan te kweken.' zei haar stem zacht, bijna fluisterend. Siberia woù een veulen van hem, niks liever. Maar hij zou zich eerst een tikkeltje moeten beheersen om ook maar iets van haar te krijgen.

Ze legde haar groene ogen in dezijne en keek hem zwoel aan. 'Ik ben niet makkelijk Morax, zomaar op me springen werkt bij mij niet.' zei ze glimlachend, hem nogsteeds flirterig aankijkend. Dit was ook voor haar een les om zich niet zomaar over te geven aan de charmes van een door hormonen gestuurde hengst, hoe graag ze ook zou willen. Langzaam openden haar lippen weer. 'Ik ga ook niet weg, over m'n merrielijk.' fluisterde ze. Hierbij wou ze ook hem duidelijk maken dat ze zelf ook niet kon wachten, maar toch moest. Morax zou zich tegenover haar eerst moeten bewijzen, daarna kreeg hij haar.. volledig.

In de grot was duidelijk te zien hoe de zon andere kleuren kreeg, -rood, roze, oranje, geel, - werden allemaal gereflecteerd op haar lichaam en heldergroene ogen die nogsteeds op Morax gericht waren. Ze kon zichzelf soms zo onweerstaanbaar vinden, dat ze ging hinikken van verliefdheid bij het zien van haar spiegelbeeld. Het klonk best gek, maar zelfs deze chaggrijnige, valse merrie had een hart. Maar waar haar hart nu lag? Mocht god dat weten. Siberia zag wel iets in de bruine hengst, niet om zijn leiderschap of om zijn bouw, nee, om zijn karakter. Na hetgeen wat ze in de tijd dat ze hem kende gezien had kon ze beslissen dat hij lief, zorgzaam, een hart voor alle dieren rondom hem had, maar ook koppig kon zijn. Het charmeerde haar, zorgde dat ze binnenin bijna gek werd van hoe hard haar hart soms bonsde. Soms leek het wel of het uit haar borstkast ging springen, dat ze deze gevoelens zelf soms niet wou geloven.

Shylar had altijd gezegd nooit of te nimmer verliefd te worden, dat hengsten je hart gingen breken zo snel als ze de kans zouden krijgen. Maar het was godverdomme zo moeeeeeilijk! Haar moeder was verbitterd sinds de dood van haar geliefde, Siberia in het begin toen ze het hoorde ook, maar toen ze Morax leerde kennen had ze in de tijd dat ze samen opweg gingen tot nu niet eens meer aan haar vader gedacht! Als haar moeder nou ooit eens de perfecte hengst zou ontmoeten, die niet voor haar neus doodging of zelf helemaal niet, iemand die haar zou begrijpen, voor haar zou zorgen. Dan zou ze nu voelen wat Siberia nu voelde. Liefde, vijf letters, een betekenis. Er kon natuurlijk nog altijd kans zijn dat Morax haar hart zou breken, maar haar moeder had gezegd dat; als hij dat zou durven doen, hij met haar temaken had. Voor Shylar kon het geen jota schelen of ze naar het lonergebied zou gestuurd worden, alles voor haar dochter's hart. Alles.

Al gauw verliet ze haar gedachtengang en keek Morax weer flirterig aan. 'M..moeilijk he, j..jezelf behee..rsen.' zei ze zachtstotterend. Hij zou nu alvast wel al moeten weten dat zij zichzelf ook maar amper kon tegenhouden om haar kont niet tegen hem te drukken en gewoon te genieten van het moment dat achteraf zou komen.. Het genot, de passie, de warmte. Even sloot ze haar ogen en probeerde ze zich voortestellen hoe het veulen er uit zou kunnen zien. Stiekem hoopte ze dat het meer van Morax weg had dan van haar. Als het dan zou mislopen, zou ze nogaltijd terug kunnen kijken naar de herinneringen in het kleine wondertje.

Toen ze haar ogen weer opende keek ze naar de ondergaande zon en slaakte een zachte zucht van blijdschap. 'Wat.. prachtig..' zei ze zacht en vol bewondering. Eenmaal de zon onder was vulde de magische donkerheid van de nacht de grot. Siberia's lichaam ontspande zich en keek Morax weer aan, wachtend op wat hij zou doen, zou zeggen of hoe hij zou reageren.

♥ SHYLAR, GAZARDIEL, MORAX

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptydo 9 aug 2012 - 11:22


Morax
The struggle makes me broken, yet I can not go in one direction and not to another.


Zijn oren draaien alle kanten op en nogmaals slaagt hij zijn hoofd tegen de rotswand. Dit moest ophouden, en wel nu. Haar woorden maakten het hem niet bepaald gemakkelijk. Ik deins achteruit terwijl weer een opgewonden hinnik mijn keel verlaat, aan het einde van de grot plaats ik mijn hoofd weer plat tegen de wand en zucht eens diep. Komaan Morax, hou je sterk. Daar stond hij dan, als een verslagen paard dat geen idee had waar hij moest blijven met zichzelf, met zijn hoofd tegen een muur aangeduwt. Hij hinnikt nogmaals. Siberia had gelijk, als leider moest ik haar aan kunnen weerstaan. Ik keer mijn lichaam en ga naast Siberia staan, al lachend zet ook ik, mijn kont tegen de muur en kijk haar eens lief aan. "Denk je nu echt dat ik een merrie zo maar bespring? Voor wat zie je me aan?" Haar woorden hadden me wel geraakt en dan door alle moeite die ik deed was ik een beetje prikkelbaar en dus kwam dit er misschien wat bot uit, neen, het kwam het wel deze bot en kwaad uit.

Mijn spieren leken nog steeds bommen die elk moment konden ontploffen en rolde onder mijn bruine vacht. Toch leg ik mijn neus tegen haar kaak en bries eens zachtjes. Dan laat ik eens kort mijn neus door haar manen gaan, maar moet zich terug trekken als hij voelt dat zijn hormonen het weer gaan overnemen. Haar flirterige blik deed hem wegkijken om niet weer te hervallen. "Ja, jezelf beheersen is moeilijk." Ik breng mijn lichaam naar de opening van de grot en kijk naar buiten, de zonsondergang deed me helemaal smelten van binnen, toch bleef mijn spiermassa in gevecht met lust en wil.

Ze ondergaande zon legde een ornje laag over mijn lichaam en deed mijn amberkleurige ogen oplichten. "Misschien moeten we gaan slapen... En wat ik vandaag allemaal heb gedaan, vergeten." Zijn stem was zacht en dat zou je bijna niet kunnen geloven. Zeker niet als je zijn bouw nu ziet, één spierbom.

Zonder verder nog iets te zeggen, legde hij zich neer, om zeker geen rotte dingen te gaan doen. De frisse avondwind die lente met zich meedroeg aaide mijn manen. Het maakte zijn hoofd leeg en liet hem even zijn probleem met Siberia helemaal vergeten. Hij sloot zijn ogen en genoot van de frisse weer, en de zwoele lucht in de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyza 11 aug 2012 - 12:06


En nogmaals hoorde Siberia hoe Morax' zijn hoofd tegen de wand sloeg en met een bezorgde blik bleef ze hem aankijken. Na haar woorden deinsde hij weer achteruit en liet een opgewonden hinnik horen, naar waar hij naar het eind van de grot ging en daar zijn hoofd weer tegenplaatste. Zacht begon ze te zweten omdat ze zichzelf ook een groot deel moest tegenhouden. Morax lichaam was één en al spier geworden door de hormonen die nu vast en zeker ongecontroleerd door zijn lichaam gierden.

Haar ogen bleven hem volgen toen hij naast haar kwam staan en al lachend ook zijn kont tegen de muur zette. 'Denk je nu echt dat ik een merrie zo maar bespring? Voor wat zie je me aan?' Zijn stem was bot en prikkelbaar. 'Ik zie je aan voor een hengst, het doet er me niet toe dat je de leider van iets or something bent. Een lieve, koppige, hengst.' zei ze met een grijns rondom haar lippen.

Siberia's houding veranderde meteen toen hij zijn neus tegen haar kaak legde en even zacht brieste. Ze kon wel smelten nu, zeker toen hij zijn neus in haar manen liet gaan. Tot een kleine teleurstellernis trok hij zich weer terug. Toch kon ze het niet laten om haar neus even tegen dezijne te drukken. Haar blik werkte, want zelfs een leider keek weg. How awesome.

Langzaam bracht hij zijn lichaam naar de opening van de grot. 'Misschien moeten we gaan slapen... En wat ik vandaag allemaal heb gedaan, vergeten.' zei hij zacht. 'Lijkt me een goed idee..' fluisterde ze. Van alle inspanning was Siberia nu zelf ook moe geworden. Ze zag hoe Morax zich neerlegde en even kon ze haar ogen niet van hem afhouden. Hij was zo zacht en lief, ookal werd hij half gestuurd door zijn lichaam. Shylar had ongelijk over dat alle hengsten hetzelfde waren, hij was anders, helemaal anders..Zo bleef Siberia een beetje staan om daarna een paar stappen te zetten zodat ze naast hem kwam te staan en met een plof neer te liggen. Eenmaal dat gedaan legde ze haar neus in zijn zachte manen en deed haar ogen dicht en sluimerde in een diepe slaap...

Toen de ochtend aanbrak opende ze even haar ogen om te kijken of Morax nog sliep. Hoe laat zou het zijn? Waarschijnlijk nog veel te vroeg om zelf maar een hoef te verzetten. Haar neus gleed langzaam naar zijn wang en haar ogen vielen weer toe. Niet lang daarna sliep ze weer naast het warme lichaam van de hengst naast haar, een lichaam dat tijdens die ene dag haar ook warmte had geboden en dat nu alweer deed.

♥ SHYLAR, GAZARDIEL

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 13 aug 2012 - 0:28


MORAX
The struggle makes me broken, yet I can not go in one direction and not to another.


De zon ging onder in zijn ogen, de zee en dan zon weerspiegelde zich in zijn ogen. Hij legde zijn hals over de hare en blies zijn laatste zucht uit, tijdens zijn weten als wakker paard. De zon zakte verder tot hij onder de grond zakte. Terwijl de zon zakte sluitte Morax zijn ogen, de zon liet zijn laatste stralen zien en Morax zag nog net het laatste bewegen voor zijn ogen slaperig dichtvielen. Siberia's hart bonkte zacht tegen zijn buik aan en deed hem diep en vast slapen. Siberia had hem ondanks haar hengstigheid, hem een leuke tijd gegeven. Hij voelde Siberia lichtjes onder zijn hals bewegen, met zijn hoofd wreef hij slaperig over haar hals en pakte eens kort haar manen vast. Wanneer hij voelde dat Siberia weer slap werd en terug in slaap viel, viel ook hij meteen als een blok ik slaap.

Moraw werd weer wakker en voelde Siberia niet speciaal bewegen, dat ze wakker zou kunnen zijn. Weer dacht hij aan zijn eindelijk toch wel zielige leven, hij was een alpha, ja, maar hij wist maar al te best dat sommige paarden hem niet vertrouwde. Hij was namelijk een veulen dat bij een schim was opgevoed. Amor III, hij had er weel over gehoord, het was zijn vader en had op sommige momenten nogal weinig zelfbeheersing, was ook een doelwit voor de schimmen. Maar hoe hij eruit zag of ik er veel van weg, kan niemand me vertellen. Hoe hij was in het gewone leven? Kan niemand me vertellen. Morax was vastberaden dat hij hem ging zoeken.

Ondanks dat Zircon een schim is, aanschouwde Morax hem wel als een echte vader, die hem door zijn veulenjaren heeft gezeult. Ook nu Morax Alpha was deed hij niet vals tegen hem, maar Morax moest hem wel verafschuwen en dat zou hij hij doen voor zijn kudde. Deze gedachten maakte hem kapot vanbinnen.

Zo lag Morax daar nog enkele tijd te piekeren over zijn familie. Hij had zo zijn eigen zicht op zijn moeder en vaders. Zacht en liefdevol duwt hij zijn neus tegen haar kaak en fluistert vervolgens zacht in haar oor. "Wakker schone slaapster." Hij zou hier nog wel een tijdje kunnen liggen, met deze zandkleurige merrie voor hem. De zwarte neus van Morax gaat richting de grijskleurige van Siberia en duwt de zijne zacht tegen die van haar aan.

Dezelfde plagende geur als gisteren drong zijn neus binnen, toch bleef hij rustig liggen en negeerde de geur tot zo ver het mogelijk was. Op dit moment was er nog niks aan hem te merken en hij zou proberen dat zo te houden. Weer wreef zijn hoofd tegen haar hals aan en zijn lippen friemelde zachtjes in haar manen.

Alpha Rank One ~~ ♥SIBERIA
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 20 aug 2012 - 14:53

He'll always return. ~ Morax 98xf91



Siberia
RANK ONE

Het was een verrast rustige nacht gebleven waarin Siberia een paar keer Morax voelde bewegen tegen haar aan. Het was voor de palomino merrie ongewoon om deze gevoelens te hebben. Hij bracht haar verder dan ze ooit had durven dromen. Zijn ogen deden haar smelten ter plaatse en zijn stem zorgde er steeds voor dat ze trillende benen begon te krijgen. Haar moeder mocht dan chaggrijnig geworden zijn, en misschien mocht zij dan binnekort een broertje of zusje krijgen. Over hengsten had ze ongelijk. Ze waren niet allemaal hetzelfde, vooral Morax niet. Siberia kon nu echt met volledige overtuiging zeggen dat ze verliefd was. Geen kalverliefde maar echt verliefd zijn. Ookal zouden zijn gevoelens niet wederzijds zijn, ze bleef van hem houden. No matter what.

De zonnestralen kwamen langzaam de grot binnen geschenen en Siberia voelde hoe Mora's zijn neus zacht tegen haar kaak aanduwde. 'Word wakker schone slaapster.' fluisterde hij zacht in haar oor terwijl zijn neus zacht dehare beroerde. Langzaam opende ze haar groene ogen en keek hem slaperig aan. 'Mhh, nu aaaal?' klaagde ze. Ze was niet bepaald een ochtendpaard en sliep dan ook meestal tot de middag ergens uit. Het duurde ook niet lang voordat de mierzoete geur werd verspreden in de grot en Siberia stond versteld hoe rustig Morax eronder bleef. Ze voelde hoe zijn hoofd zacht tegen haar hals aangewreven werd en hoe zijn lippen zacht in haar blonde manen friemelden.

Nogsteeds met haar hoofd neer bleef ze hem aankijken. 'Wat staat er vandaag op het programma sch.. Moraxje?' Damn, ze had bijna schat tegen hem gezegd, hopelijk hoorde hij het niet. Morax had al vermeld dat liefde niet belangrijker was dan de kudde. En zij zou er geen verandering inbrengen. De blauwe maan was dichtbij en hij mocht niet afgeleid worden door haar.. Maar het was zo verdomde móeilijk om niet van hem te houden..
♥MORAX
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 20 aug 2012 - 19:32




MORAX
Alpga Rank One

Hij keek Siberia zacht in de ogen en hinnikte kort. De zoete geur die deze zandkleurige merrie met zich meedroeg drong zijn neusgaten binnen, even trilde zijn lichaam van opwinding, maar al snel had hij dit weer onder controle en duwde zijn neus liefdevol tegen haar hals aan om haar recht te duwen en zodat hij onder haar uit kon schuiven. Hij kroop onder haar uit en ging voor haar staan, zijn hoofd duwde hij plat tegen dat van haar aan en briesde zachtjes. Wat deed hij nu eindelijk allemaal? Misschien voelde hij wel wat voor Siberia, maar hij kon deze gevoelens niet toelaten met zijn rang, het zou hem alleen maar afleiden. Bij deze gedachten hield hij toch nog steeds zijn hoofd tegen dat van haar. Morax had een breed hoofd en stak dus langs beide kante een deel voorbij dat van Siberia, ook zijn neus kwam onder die van haar uit.

Hij wist even niet wat te doen, toch haalde hij zijn hoofd van dat van haar en wou de frisse lucht opsnuiven, jammer genoeg verstoorde een andere geur dit plan helemaal. Morax begon wild met hij hoofd te schudden om de gedachten van Siberia gewoon overeind te trekken en op haar rug te spingen, van zich af te schudden. "Siberia, die geur moet echt stoppen, of ik trek je sebiet overeind en nog voor je helemaal op je benen staat zit ik al op je rug..." Morax onderbrak zijn zin en terug te denken en daarnet en aan andere paarden hun woorden. "Je bent net zo erg als je vader" Hij wou alles zijn behalve dat. "En ik wil niet op m'n vader lijken, of we nemen, afscheid, of ik ga helemaal door het lint, jouw keuze." Morax dacht niet na over de derde optie, daar was hij te jong voor en dan gaf hij toe aan zijn liefde. Ja, hij wou zijn stamboom uitbreiden tot een goede en deftige familie, maar niet nu en niet zoals zijn vader, van merrie naar merrie, en ook niet als zijn moeder enkel een partner zoeken om mee te pronken, net zoals ze had gedaan bij mijn vader.

Zijn voorbenen sprongen voortdurend laag omhoog, vanbinnen was hij in een gevecht van leven op dood aan het strijden tegen zijn hormonen. Hij moest zich nog kunnen beheersen, tot Siberia een besluit had genomen, maar met de seconde versloegen de hormonen Morax' zijn koppigheid. Hij sloeg zijn hoef ver en wild naar voor en hij school niet veel van de plek waar Siberia lag of misschien nog steeds ligt. Morax stond stil, doodstil, behalve dat hij af en toe wat schudde met zijn hoofd. Maar het was wel duidelijk dat hij elk moment klaar was om iets te doen, want zijn spieren rolde onder zijn lichaam alsof hij in volle galop over het strand van Orlais rende. Zijn neusgaten stonden wijd open, zijn flanken gingen als een wilde op en neer en zijn ademhaling was zwaar van de enorme zelfbeheersing en moeite dat hij moest doen.

Hij zou zich bij elke merrie kunnen beheersen, maar door zijn gevoelens voor Siberia en door haar verhaal van haar vader, werd het moeilijk voor hem. Doordat ze even oud waren en zij zat zonder vader en hij ook ongeveer had hij het gevoel datr Siberia hoe dan ook altijd belangrijk voor hem was geweest, hij zou er altijd voor haar geweest zijn, als een soort grote broer. Hij ogen waren dof, levenloos, Morax wist dat hij elk moment zijn controle kon verliezen, ondanks dat hij zich als een grote broer voelde. Siberia wou zijn eerste waarschuwing niet accepteren en nu voelde Morax zich slecht, dat hij dan niet gewoon was vertrokken, neen, hij was zo dom daar te blijven.
He'll always return. ~ Morax Fxxr0h
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyma 20 aug 2012 - 20:32

He'll always return. ~ Morax 98xf91



Siberia
RANK ONE

Morax hinnikte kort en keek zacht in Siberia's ogen en als antwoord hinnikte ze bijna onhoorbaar terug. Dit moment mocht nooit voorbijgaan, dit ene prachtige moment tussen de liefde van twee jonge paarden. Sib glimlachte toen zijn neus liefdevol tegen haar hals aanduwde maar ze was zich bewust van de trillingen die door Morax' lichaam gingen. Zij moest zichzelf ook tegenhouden om niet ineens recht te springen en zich tegen hem aan te duwen. Om dat te voorkomen ging ze iets rechter liggen. Morax kroop onder haar uit en ging voor haar staan, duwde zijn hoofd zacht tegen de hare en briesde zacht. Dit deed ze niet voor zijn leiderspositie, wat veel paarden zouden denken. Nee, dit was voor zijn liefde. Alpha of niet.

Siberia schrok even toen zijn hoofd wild heen en weer bewoog. Gedachtes gingen onrustig door haar heen. Morax zou zich niet lang meer kunnen inhouden en zij evenmin. Maar wat dan? Ze was nog jong, hij ook en had de verantwoordelijkheid van de kudde op zich. En aan haar moeder kon ze het niet vragen, die zat zelf bijna bij een veulen van een loner. Hoe gestoord kon je zijn om jezelf te laten dekken door een verdomde loner? Ze zijn niks voor niks naar Seheron verbannen. De littekens op haar schoft waren nogsteeds duidelijk te zien waardoor Siberia kon aflezen dat het beide niet voor liefde was. Wou ze.. wou ze Gazardiel vergeten?.. Nee.. Of toch.. Zacht schudde ze haar hoofd om die gedachte van haar af te krijgen en haar aandacht ging weer naar Morax. 'Siberia, die geur moet echt stoppen, of ik trek je sebiet overeind en nog voor je helemaal op je benen staan zit ik al op je rug...' Siberia slikte even, wat kon ze eraan doen. Elke beweging dat ze ging maken zou nadelig voor hem werken. Waarom kon hij niet gewoon weglopen van de geur? Even rennen zonder haar? Het leek of iets onbekend het gespierde lichaam van hem tegenhield. 'En ik wil niet op m'n vader lijken, of we nemen afscheid, of ik ga helemaal door het lint, jouw keuze.' ging Morax verder.

Of zij ging rustig voor hem staan en bekennen dat ze echt van hem hield of ze liet hem weglopen. Hmm, het zou beide moeilijk zijn, maar het eerste leek haar toch beter.. Snel stond Siberia recht en ging alweer met haar achterste in een hoek staan zodat hij er niet aan kon. 'Morax, ik wil dat je even naar me luistert, het is belangrijk..' Hier zou het komen, die vier allesbepalende woorden, woorden die ze nog nooit eerder gezegd had. 'Vanaf het eerste moment daar in de sneeuw begon ik al iets te voelen.. een raar gevoel dat ik nog nooit eerder had gehad..' Ze onderbrak haar woorden even om een brok in haar keel proberen door te slikken, tevergeefs. 'Ik voel iets voor je, Morax. En niet om je rang of whatever, nee. Voor de hengst die zijn liefheid in alle mogelijke wegen getoond had. En je word niet zoals je vader. Ik heb gehoord dat jij totaal anders bent, en ik geloof dat. Morax.. Ik hou van je.' Tranen welden onmerkbaar op in haar ooghoeken. Ze meende het, ze hiéld van hem.
♥MORAX
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptydi 21 aug 2012 - 23:05




MORAX
Alpga Rank One

Siberia was duidelijk niet van plan deze grot te verlaten, het was of hij verliet het of Siberia droeg een veulen. Ondanks dat Morax graag zou vertrekken, hield iets hem tegen. De zandkleurige merrie stond weer met haar achterste tegen de muur en hij kon het niet laten enkele stappen naar voor te zetten en zijn hals uit te strekken tot hij zacht en lichtjes haar neus kon aanraken.

Zijn oren stonden strak naar Siberia gericht en geen enkel ander geluidje luidde hem af. Zelfs een schreeuwende vogel die op goed was naar een partner trok zijn aandacht niet. Ook zijn kastanjebruine ogen weken geen seconde van Siberia's gezicht. Haar prachtige groenen leken wel ruwe smaragden, prachtig, maar recht uit de natuur, net als Siberia zelf. Hij voelde al ongeveer wat er zou volgen en toen ze was uitgepraat wist hij dat zijn gedachten helemaal correct waren. Zelf kon hij niet toegeven aan deze liefde, Siberia liet alles zo gemakkelijk klinken, ondanks haar pauzes. Het was een hele opluchting dat zijn rang er niks mee te maken had, hij wist zeker dat het er niks mee te maken had, want hij vertrouwde deze merrie op haar woord. Haar stem klonk als goud in zijn oren.

Nu stond hij daar, zijn mond vol tanden en alsof hij aan de grond was genageld. Nog net kon hij zich inhouden of zijn mond voel domweg open. Zijn oren zakte langzaam naar achteren, het leken wel slakken die nog doodmoe waren. Wat kon hij hier nu op zeggen? Nog steeds stond hij daar zo stil als een dood beest, niks bewoog. Het duurde zelfs een lange tijd voor hij knipperde. Zijn blik bleef op Siberia gericht. "Neen," fluisterde hij stil en kort. Hij deinsde naar achter van ongeloof. "Dit kan niet waar zijn!" Hij verhief zijn stem en bleef achteruit deinzen. Wat had hij zichzelf nu op de hals gehaald?

Hij draaide zich om en wandelde naar de uitgang, zijn hoofd hing laag. Zijn hoeven sleepte over de grond. Het liefst zou hij nu naar haar toe draven en haar net hetzelfde vertellen, maar dat wou hij alleen niet accepteren. Hij stopte abrupt en dacht terug vanaf de dag dat hij deze prachtige merrie warmte bood tijdens de barre wintermaanden. Een korte zucht verliet zijn lippen, alles flitste voorbij als een film.

Zijn lichaam keerde zich weer tot zijn neus naar Siberia was gericht. Wat kon hij doen? Haar achter laten als een prooi voor andere hengsten? Haar aankijken deed hij niet, zijn hoofd was naar rechts gedraaid en zijn ogen staarde de muur van de grot aan. Zijn hoofd boog iets naar beneden en zo staarde hij nu naar de grond, niet wetend wat hij moest doen. Wanneer de merrie haar geur weer zijn neus binnendrong hinnikte hij, een hinnik die wegstierf naar het einde toe. Zijn hoef sloeg hij tegen de muur, maar hij durfde zich nog steeds niet naar Siberia draaien, ondanks ze hem vanbinnen weer helemaal gek maakte. Zijn spieren begonnen weer in werking te komen onder zijn glanzende vacht, die nog steeds nat was van zijn vorige uitbarsting.
He'll always return. ~ Morax Fxxr0h
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptywo 22 aug 2012 - 22:05

He'll always return. ~ Morax 98xf91



Siberia
RANK ONE

Daar stond hij.. bewegensloos als een stambeeld. Zijn oren naar haar toe gericht en zijn blik deed hetzelfde. Morax zou er niks op moeten antwoorden, een kleine duw tegen haar hals zou al genoeg zijn. Siberia wou een bevestiging van zijn kant. Dolgraag wou ze een veulen met de bruine hengst met de kastanjekleurige ogen. Vannacht had ze zelf al gefantaseerd hoe het kleine wonder er zou uitzien. Groene ogen, bruine vacht, een paar kleine aftekeningen.. In gedachten zuchtte ze even. Of ze kon het iets minder vriendelijk spelen.. De merrie kon ook gewoon zich omdraaien en met haar achterste tegen Morax gaan staan.. Maar zo was ze niet. Zo zou ze ook nooit zijn of worden.

'Neen,' fluisterde Morax stil en kort. Siberia keek hem met tranende ogen aan toen hij langzaam naar achteren deinsde. 'Dit kan niet waar zijn!' zijn stem verhief zich en hij bleef achteruit stappen. Haar hart stortte inelkaar, haar hele leven stortte in. Net toen ze zichzelf nog probeerde recht te houden wandelde hij naar de uitgang van de grot met het hoofd laag gebogen. Dit was de laatste druppel voor Siberia. Met een plof liet ze zich op de grond neer vallen, met haar hoofd plat op de grond, huilend en bibberend.

Waarom was ze zo dom geweest om te geloven in dit sprookje. Er bestonden geen happy ends. En al zeker niet als het om liefde ging. Of toch.. Morax' lichaam maakte een draai richting haar. Hij keek haar niet aan, zijn ogen waren op de muur rechts van hem gericht. Langzaam begon er toch een klein beetje hoop in haar te sprankelen toen ze zag wat de geur met hem bleef doen. Zijn hoef sloeg tegen de muur en hij hinnikte, een hinnik die haar een rilling over haar rug deed krijgen. Al snel waren haar tranen gedroogd en stond ze langzaam recht.

Met smalle passen stapte ze langzaam dichter naar hem toe. Het kon Siberia niks meer schelen mocht hij op haar springen. Ze moest zijn vacht voelen, zijn warmte tegen haar neus.. Eenmaal bij hem drukte ze haar grijskleurige neus tegen zijn warme hals en friemelde even in zijn zwarte manen. Dit voelde goed, dit was de hemel op aarde.

Na even zo gestaan te hebben dwaalde haar neus langzaam af naar dezijne. Eenmaal daar aangekomen duwde Siberia zacht ertegen. 'Zelfs een kleine blik in m'n ogen is al genoeg als antwoord Morax, je hoeft niet te antwoorden, ik weet dat het moeilijk voor je is.. Is het voor mij ook.' fluisterde ze zacht. Haar lippen bleven zacht geopend en een korte, bijna onhoorbare zucht kwam eruit. Wat zou hij hierop zeggen of doen?.. Stiekem hoopte ze dat hij met eigen woorden zou zeggen; 'Ik wil een veulen' of iets zoals dat.

♥MORAX
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyza 25 aug 2012 - 17:20




MORAX
Alpga Rank One

Zijn kastanjebruine draaien langzaam bij de muur weg en kijken Siberia zacht aan die ondertussen haar neus tegen de zijne had geduwd. ”Ik kan hier niet aantoegeven, ik zou graag willen, maar ik kan het niet.” Zijn stem was stilletjes door de twijfel dat hij vanbinnen had. Hij draaide zijn lichaam naast haar en stak zijn bruine hoofd onder haar zachte, blonde manen. Zijn oren draaien onwetend rond, toch stelde haar ademhaling en haar hartslag hem gerust. Een zachte en stille hinnik verliet zijn keel. Zijn neusgaten gingen wild open en dicht en weer hinnikte hij, maar nu veel luider. Hij moest zich inhouden, het moest. Zijn spieren ging weer wild aan het werk, toch dwong hij zichzelf naast Siberia te blijven staan en niks te doen. Hij wou liever gewoon op Siberia haar rug springen en hopen dat zij dat ook wou, maar hij kon het niet doen. Hij wou wel een veulen van deze merrie maar misschien gewoon nu nog niet. Misschien als hij ouder was en het leiderschap helemaal onder de knie had, maar nu geen denken aan, dus eindelijk was het voor hun nu echt tijd om te gaan, maar dat kon hij Siberia niet aan doen. Hij had haar daar wel zien liggen, wenend, net zoals toen in de sneeuw.

Morax had geen idee wat hij nu moest doen. Tijdens zijn denkend bleef hij tegen Siberia een staan en bleef de geur hem plagen. Alleen had hij het nog niet door, hij was tijdelijk te druk met zoeken naar een oplossing. Wanneer hij had besloten of nog even te wachten merkte hij pas hoe erg de geur was geworden. Morax hinnikte eens luid en deinsde twee passen vluchtig achteruit, zijn hals was netjes gekruld en naar voor gebogen. Hij hinnikte luid terwijl hij zijn voorbenen van de grond haalde en hen over Siberia’s rug sloeg. Zijn achterbenen trappelde tot deze achter haar. Hij schudde met zijn hoofd en sprong weer van haar af. Wat deed hij nu. Hinnikend en nog steeds schuddend met zijn hoofd deinsde hij naar achter, maar dan was er plots een helemaal andere Morax. Hij daafde tot naast Siberia. Zijn voorbenen stonden ongeveer gelijk met haar achterbeven. Hij stond nog niet eens helemaal stil of hij steigerde zo hoog mogelijk in deze grot. Zijn hoeven lande brut langs beide kanten van haar rug en zijn tanden klemde hij rond haar manenkam. Hij deed zijn werk en liet zijn hoofd dan langs haar hals hangen om vervolgens van haar af te glijden.

Wanneer hij weer met vier benen op de grond stond deinsde hij naar achter en schudde hij met zijn hoofd. Hij had zich laten verleiden door Siberia’s geur en liefheid, misschien speelde zijn gevoelens ook een grote rol.
He'll always return. ~ Morax Fxxr0h
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Emptyza 25 aug 2012 - 20:22

He'll always return. ~ Morax 98xf91



Siberia
RANK ONE

Siberia zag dat zijn bruine ogen naar haar waren gericht en even verscheen er een kleine, waterige glimlach rond haar grijskleurige lippen. 'Ik kan hier niet aantoegeven, ik zou graag willen, maar ik kan het niet.' Hij twijfelde, dat hoorde ze in zijn stille stem. Ze antwoorde er niet op, dit moment mocht niet veranderd worden door haar achterlijke antwoorden. Toch kon ze het niet laten er even over na te denken. Ja ze waren beiden nog jong en ja hij had zijn rang nog. Maar zou Morax haar zomaar als prooi voor andere hengsten achterlaten? Nee, zo was hij niet. Zeker niet toen zijn zachte hinnik in haar oren klonk en zijn hoofd onder haar lichtblonde manen stak.

Een tweede hinnik verliet zijn keel, alleen was die veel luider dan de vorige en aan zijn houding te merken kon Siberia zien dat hij zich niet lang meer zou kunnen inhouden. Toch bleef hij naast haar staan, ondanks de geur zich nu hevig verspreidde. De stilte duurde niet lang want alweer kwam een luide hinnik uit Morax' keel. Toen hij een paar stappen achteruit zette wist Siberia meteen wat er zou gebeuren. De druppel was voor hem gevallen, maar tegenwerken wou en kon ze niet. Daarvoor hield ze echt teveel van de bruine hengst.

Siberia schrok toen zijn voorbenen eneens op haar rug lagen en voelde hoe zijn achterbenen probeerden achter haar te komen. Morax schudde met zijn hoofd en sprong weer van haar rug af. Een hinnik galde alweer door de grot en met een schuddend hoofd ging Morax achter haar staan. Om hem het nog gemakkelijker te maken zette ze een stap vooruit, of had ze dit beter niet gedaan.. De pure hengst ontwaakte uit Morax, zijn blik en houding waren beide dramatisch veranderd, maar Siberia was niet bang. Zelfs toen hij hoog steigerde verroerde ze geen hoef. Pas toen die bruut om haar heen landen schoot haar hoofd in de lucht. 'Easy little boy, ik ben niet van steen.' siste ze zacht. De woorden die ze wou zeggen stierven echter uit toen ze zijn tanden in haar manenkam voelde. Haar groene ogen sloten zich toen hij zijn ding deed en zo snel als het begon, was het alweer voorbij. Zijn hoofd hing langs haar hals en Siberia kon het niet laten om toen hij van haar af gleed haar achterste de lucht in gooide en hem daarin net niet raakte. Ah well, that's just her.

Eenmaal hij op de grond stond draaide Siberia zich om en keek Morax met haar groene ogen aan. Net toen haar ogen dezijne beroerde schoten woorden die haar moeder had gezegd haar te binnen. 'Eens jou zien met een dikke buik en die hengst gaat dood, begrepen?!' Nog nooit had ze toen Shylar zo gezien. Wat was er godverdomme met haar gebeurd. Ze moest bijna bevallen en toch haalde ze het nog in haar hoofd om rond te reizen en plannen te maken. Siberia was kwaad op haar, vooral omdat ze haar moeder al rond de grot had zien hangen. Morax mocht niet verwond worden, dat mocht gewoon niet..

Hevig schudde ze haar hoofd toen ze dacht iets in het bos naast de grot te horen. 'Die achterlijke bitch denkt dat ik haar niet ruik of hoor.' siste ze kwaad richting de ingang van de grot. "Siberia, hou je in, Morax mag je niet zien als je kwaad bent, hou dat in je verdomde hoofd. " haar gedachten hielden haar niet tegen om die ene giftige blik in haar normaal lieve ogen te tonen. Ooh yeah ze was kwaad. Heel erg kwaad. Niemand zou aan haar geluk kunnen komen, het is niet omdat zij de liefde van haar leven verloren was - Gazardiël - dat zij dat ook moest laten gebeuren. Ze zou vechten voor hem, ook tijdens de blauwe maan. Veel kans had ze niet tegen de schimmen, maar ze zou wel haar zegje kunnen doen tegen haar tante Vanth. Haar moeder had altijd slecht over Vanth gesproken, maar ze wou niet alles geloven. Ze haatte schimmen, maar het was al bij al nogsteeds je bloedeigen familie. Schim of niet.

Het zou Siberia echt niks verbazen mocht Shylar naar Seheron werd verbannen. Veulen van een loner, moordpoging op een leider. Ze had wel al gehoord dat ze wou veranderen, maar waarom was dat nog niet gebeurd? Ergens wou ze niet dat haar moeder loner werd, ze was niet zo. Shylar kon veel dingen fout doen, maar had het nogsteeds niet in zich om iemand te vermoorden, licht verwonden heel misschien, maar vermoorden? Nee. Dat kon niet.. dat mocht niet..

Hevig schudde Siberia haar hoofd weer om van deze gedachtes af te raken. Ze zou Morax afschrikken met haar gedrag en ze wou niks anders dan bij hem blijven momenteel. Langzaam werden haar ogen nog giftiger dan ze al waren en ze boog langzaam haar hoofd totdat die bijna op de grond was zodat hij haar niet zo zou kunnen zien. Wat zou hij wel niet denken, net zoals de andere veulens vroeger dat ze gek was? Het werd haar genoeg gezegd en daar kon ze niet tegen. Een tweede optie was dat hij zou weglopen, maar Shylar zou hem opwachten, zeker dan. Als hij dat zou doen zou Siberia meteen beginnen huilen, haar moeder zou dat horen en nog kwader op hem worden en eens Shylar kwaad was, was ze wel in staat een paard te vermoorden. Nu kon ze alleen maar hopen dat hij dat niet zou doen en gewoon zou blijven staan. God, let him survive..
♥MORAX
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
He'll always return. ~ Morax Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: He'll always return. ~ Morax He'll always return. ~ Morax Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

He'll always return. ~ Morax

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Deep Shadows. ~ Morax
» I will always return [&FAYLICE]
» RANG EEN, MORAX
» Normally, i never give my secrets away, but this time.. ~ Morax
» Love me with every step I take • Morax

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: He'll always return. ~ Morax A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX